۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۹
بیانیه اداره کل بهزیستی استان

اداره کل بهزیستی استان همدان به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان متن بیانیه به شرح ذیل می باشد:

دهه فجر مظهر شکوه و عظمت و فداکاری ملّت ایران است

مقام معظم رهبری

 ۲۲بهمن یادآور خروش و جاری شدن سیل بی انتهای ملتی به ستوه آمده بود که در برابر نظام ستمشاهی با بنیانی مرصوص ایستادگی و اقتدار خود را در تاریخ ماندگار نمود.

۲۲بهمن یادآور اتحادی مثال زدنی بود که همه ملت در صفی واحد و به زعامت ابر مردی الهی، دست در دست هم، بازو به بازو با وحدت امت و امامت راه پیروزی را برای خود هموار کرد. و امروز در حالی ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ را جشن می گیریم که پس از گذشت ۴۳ سال از پیروزی غرور آفرین ملت بزرگ ایران بسیاری از توطئه های نظامی، سیاسی و اقتصادی دشمنان خنثی و پیروزی های بزرگی را تجربه نمودیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی ملت ایران با تغییر و تحولات گسترده توانست با تمسک به مکتب رهایی بخش اسلام و توکل به ذات ربوبی حضرت حق و تبعیت خردمندانه از جایگاه رفیع امامت و ولایت در چهار دهه پرفراز ونشیب، مملو از افتخارات بی بدیل، سرشار از رشادت و حماسه، آکنده از مجاهدت‌های به یاد ماندنی هجمه‌های گوناگون دشمنان انقلاب و نظام اسلامی را پشت سر گذارد.

ما کارکنان اداره کل بهزیستی استان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل و شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، با آرمان های بلندشان پیمانی دوباره می بندیم و بر راهی که آمده ایم تأکید نموده و اعلام می داریم که از میانه راه هرگز باز نخواهیم گشت واعلام حمایت از مظلومان عالم و اعلام برائت و انزجار از سیاست ها، رفتارها و اعمال دمنشانه استکبارگران، را توطئه ای  در مقابل جهان اسلام می دانیم.

 رجاء واثق داریم ادامه مبارزه ملّت بزرگ ایران فقط با حضور در صحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی میسر خواهد بود و ضمن شرکت درراهپیمایی ۲۲ بهمن بصورت خودرویی همگان را نیز به مشارکت در این امر الهی، سیاسی، اجتماعی و ملّی دعوت می نماییم.

کد خبر 52099

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد