سرپرست جدید معاونت  توسعه پیشگیری استان  منصوب شد

مدیرکل بهزیستی استان طی حکمی دکتر ابوالفضل باب الحوائجی را به عنوان سرپرست معاونت توسعه پیشگیری منصوب و از زحمات آقای شجاع احسانی در دوران تصدی پست معاون توسعه پیشگیری تقدیرکرد.

به گزارش روابط روابط عمومی  اداره کل بهزیستی مدیر کل بهزیستی استان در این جلسه گفت: مهمترین وظیفه بهزیستی بحث پیشگیری از آسیب های اجتماعی و توانمند سازی است که واحدپیشگیری به عنوان بازوی فکری و اورژانس اجتماعی بازوی  اجرایی وفیزیکی در بحث پیشگیری رابر عهده دارند.

 وی در ادامه افزود: تسهیلگری آسان‌تر کردن کارها و کمک به موفقیت گروه از طریق افزایش تعامل گروهی، مشارکت بیشتر و طراحی یک مسیر مؤثر را بر عهده دارد با این نگاه تسهیلگری یک خدمت است و مهم‌ترین وظیفه یک تسهیلگر اینست که مراقب فرآیند باشد تا گروه، کارِ‌ خود را به پایان برساند.

 مدیر کل بهزیستی استان در ادامه خاطر نشان کرد مراکز بازوهای اجرای  و هویت سازمان هستندکه کار پیشگیری از اسیب های اجتماعی و توانمد سازی جامعه هدف را انجام می دهند و وظیفه سازمان این است که در جهت مشکلات مراکز از هیچ تلاشی  فرو گذاری نکند و وظیفه مراکز نیز موظف به پاسخگویی های سازمان باشد  .

گفتنی است متن حکم  مدیرکل بهزیستی  استان بدین شرح  است :

جناب آقای دکتر ابوالفضل باب الحوائجی

سلام علیکم        

       با احتــرام؛ با عنایت به مراتب تعهد، تخصص وتجربیات ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم با حفظ پست سـازمانی  به عنوان سرپرست معاونت  توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی استان منصوب می گردید.

نظر  به ضرورت ارتقاء اهداف سازمانی در راستای ترویج سلامت اجتماعی و اجرای راهبردهای اثربخش در زمینه پیشگیری ازبروز و شیوع  معلولیت هاو آسیب های اجتماعی وتوانمندسازی جامعه هدف؛  انتظار دارم در راستای اهداف این حوزه با بهره گیری از ظرفیت های اجتماعی،   دستگاه ها ونهادهای همکار وسازمان های مردم نهاد وبخش غیردولتی وبا اتکاء بر باورهای ارزشمند دینی،  فرهنگی وملی وبا استفاده از نظرات کارشناسان وصاحب نظران زیر نظر اینجانب در راستای اهداف ذیل  اهتمام نمائید.

  • ارتقاء مداخلات پیشگیرانه در حوزه درمان وکاهش آسیب اعتیاد با اتکاء بر توسعه اثربخشی منابع وبرنامه ها وتوانمندسازی جامعه هدف
  • تلاش در راستای ارتقاء کیفیت زندگی و سلامت روان  با اتکابه راهبردهای آموزش مهارتهای زندگی؛ آموزش های پیش و پس از ازدواج، خدمات پایگاه های سلامت اجتماعی و تحکیم وگسترش کارکردهای نهاد مقدس خانواده
  • ارتقاء خدمات و توسعه ونظارت بر فعالیت های مشاوره  روانشناختی وکاهش آسیب های روانی واجتماعی
  • اجرای دقیق برنامه های غربالگری؛ تشخیص زودهنگام؛ فعالیتهای آگاهسازی وتوسعه وارتقاء کیفیت خدمات مشاوره ژنتیک ومداخلات مبتنی بر پیشگیری از بروز و شیوع معلولیت ها
  • تقویت وتوسعه خدمات تخصصی درمانی، روانشناختی وحمایتی وتوانمندسازی در حوزه درمان وکاهش آسیب اعتیاد
  • تلاش در راستای تحقق اهداف سلامت اجتماعی و ارتقاء خدمات در حوزه پیشگیری از آسیبهای اجتماعی نظیر پیشگیری از خودکشی و...
  • بهروزی وتوفیق روزافزون جنابعالی را از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

مهدی دیناری

 مدیر کل

سرپرست جدید معاونت امور توسعه پیشگیری استان  منصوب شد

سرپرست جدید معاونت امور توسعه پیشگیری استان  منصوب شد

سرپرست جدید معاونت امور توسعه پیشگیری استان  منصوب شد

کد خبر 49871

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد