انتصاب رئیس جدید بهزیستی شهرستان کبودراهنگ

طی ابلاغی از سوی دکتر دیناری مدیر کل بهزیستی استان محمود محمدی راد بعنوان رئیس جدید بهزیستی شهرستان معرفی واز زحمات رضا جعفری نیکو تقدیر و تشکر شد.

  به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی همدان متن حکم مدیر کل بهزیستی استان بدین شرح است:

برادر گرامی جناب آقای محمود محمدی راد

سلام علیکم

نظر به مراتب تعهد، تجارب و توانمندی های جنابعالی به موجب این ابلاغبه عنوان سرپرست اداره بهزیستی شهرستان کبودراهنگ منصوب میگردید تا زیر نظر اینجانب و در تعامل مناسب با معاونین مربوطه انجام وظیفه نمائید.

با توجه به سیاست های دولت محترم خدمتگزار مبنی بر توسعه و گسترش برنامه های رفاه اجتماعی و عمق بخشی و اثر بخشیدن
خدمات پایدار و عزت مدار به افراد جامعه به ویژه گروه‌های تحت پوشش خانواده بزرگ بهزیستی از جنابعالی انتظار دارم ضمن بهره مندی از نظرات و دیدگاه های همکاران ارجمند و کارکنان شریفان مجموعه اندیشه‌های صاحب نظران و متخصصین در راستای تحقق اهداف عالیه سازمان با اولویت موارد ذیل اهتمام ویژه نمایید.

 ۱ -مدیریت هدفمند و بهینه سرمایه های انسانی استفاده از نظرات و دیدگاه‌های کارشناسان و کارکنان خدام و شریف در راستای اهداف سازمانی و تصمیم گیری در فرایند برنامه های تیمی و مشارکتی.

 ۲- تلاش در راستای توسعه و ترویج رویکرد و رفتار سازمانی و تخصصی با تاکید بر رعایت ضوابط و مقررات و اعتدال در امور.

 ۳ -اطلاع رسانی و آگاه سازی نسبت به فعالیت های سازمان و جلب مشارکتهای اجتماعی مردمی و تخصصی و احیا مسئولیتهای اجتماعی سایر نهادها در ارتقاء کیفیت خدمات سازمان

 ۴ -ارتقاء بهره وری و اثربخشی برنامه های سازمان در حوزه های اجتماعی توانبخشی پیشگیری و غیره.

 ۵- تحلیل وضعیت اجتماعی منطقه شهرستان کبودراهنگ با تاکید بر اصول و ارزشهای منطقه‌ای و تدوین راهکارهای حل مسئله و مشکلات اجتماعی.

 ۶- برنامه ریزی منطقه ای در خصوص کاهش آسیب‌های اجتماعی و بسترسازی در راستای ایجاد امنیت و سلامت جامعه

 ۷- توسعه و تقویت گسترش برنامه های پیشگیرانه اولویت جامعه هدف سازمانی.

 ۸ -همکاری و تعامل مناسب با سمن ها و بخش های غیر دولتی متخصص و کارآمد و توسعه و تقویت آنها در راستای سیاست های دولت و سازمان.

 ۹- توجه ویژه به سلامت اداری و برخورد قاطع و مناسب با مفاسد احتمالی اقتصادی اجتماعی فرهنگی و ... و پاسداری از حقوق ارباب رجوع و خدمت گیرندگان.

 ۱۰- توجه و تاکید در سلامت اخلاقی و رفتاری در حوزه اداری و مقابله با هر نوع تخلف در این زمینه.

 ۱۱- تلاش در راستای اجرای سیاست‌ها برنامه ها و اقدامات سازمان با تاکید بر نظام مدیریت عملکرد وفق ماموریت های محوله.

 ۱۲ -ارتباط مستمر و منظم و هدفمند با واحدهای ستادی.

 ۱۳ -اهتمام ویژه به اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در کلیه برنامه های تخصصی و پشتیبانی در جهت ارتقاء بهره وری خدمات و کاهش هزینه‌های جاری.

 ۱۴ -توجه و تاکید بر وضعیت رفاهی و معیشتی کارکنان با رعایت اصول عدالت توزیعی.

 امید است با اتکال بر ایزد منان و در سایه عنایات حضرت ولیعصر عج و رهبری مدبرانه و عالمانه مقام معظم رهبری و پیروی از سیاست ها تدابیر دولت خدمتگزار توفیق روز افزون و صادقانه به مردم گرانقدر شهرستان و گروه‌های هدف را داشته باشید.

مهدی دیناری

مدیر کل

گفتنی  است این مراسم با حضور مدیرکل، معاون پشتیبانی و مسئول بازرسی بهزیستی استان و امام جمعه و فرماندار شهرستان در محل اداره بهزیستی شهرستان برگزار شد. در حاشیه مراسم مسئولین استانی و شهرستانی از ساختمان اورژانس اجتماعی بازدید کردند.

انتصاب رئیس جدید بهزیستی شهرستان کبودراهنگ

انتصاب رئیس جدید بهزیستی شهرستان کبودراهنگ

انتصاب رئیس جدید بهزیستی شهرستان کبودراهنگ

کد خبر 48858

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد