اجرای طرح استعدادیابی شغلی در کمپ‌های ترک اعتیاد رفسنجان

در رسانه های استان کرمان - باشگاه خبرنگاران جوان- رییس بهزیستی رفسنجان گفت: برای ارتقاء سطح توانمندی واشتغال پایدار بهبود یافتگان کمپ‌های ترک اعتیاد رفسنجان طرح استعدادیابی شغلی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،عباس بلندی، رییس بهزیستی شهرستان رفسنجان گفت: به منظور ارتقاء سطح توانمندی واشتغال پایدار بهبود یافتگان کمپ‌های ترک اعتیاد رفسنجان طرح استعدادیابی شغلی ویژه بهبودیافتگان برگزار شد.

بلندی تصریح کرد: با توجه به اینکه یکی از چالش‌ها و مشکلات پیش روی افراد بهبود یافته پس از ترک اعتیاد، مساله اشتغال آنان است با اجرای این طرح زمینه رفع این مشکل قوی‌تر از گذشته فراهم خواهد شد.

او افزود: این طرح در دو مرحله اجرا خواهد شد که در فاز اول در دوره آموزشی کارآفرینی و استعداد یابی تقریبا اکثر رشته‌ها و مهارت‌ها به آنان معرفی خواهد شد و سپس در مرحله دوم و در صورت علاقمندی و براساس استعداد هر کدام از افراد بهبود یافته، حمایت‌هایی از جمله آموزش رایگان و ارائه تسهیلات کم بهره با توجه به دستورالعمل‌های موجود انجام خواهد شد و پیگیری‌ها و حمایت‌های بعدی نیز برای پایداری شغل مورد نظر از سوی مددکاران به صورت مستمر صورت خواهد پذیرفت.

این طرح باهمکاری اداره‌های بهزیستی، فنی و حرفه ای، میراث فرهنگی و کمپ‌های ترک اعتیاد رفسنجان به اجرا در خواهد آمد.

کد خبر 46120

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد