معاون بهزیستی کرمان:
ماهان، پایلوت طرح مناسب‌سازی شهری شد

در رسانه های استان کرمان- فردای کرمان – گروه جامعه: معاون توانبخشی بهزیستی استان کرمان از انتخاب شهر ماهان به عنوان شهر پایلوت مناسب‌سازی در استان خبر داد و گفت که بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار برای این منظور در نظر گرفته شده که ظرف مدت سه سال اجرایی خواهد شد.

به گزارش فردای کرمان به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان کرمان، علیرضا احمدی‌پور در جلسه‌ی ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی استان کرمان با اشاره به اهمیت توجه هرچه بیشتر همه‌ی متولیان و برنامه‌ریزان شهری در سطح استان به مبحث مناسب‌سازی، بیان کرد: «علیرغم تلاش‌های گسترده و اقدامات قابل قبول شهرداری‌ها و همه‌ی متولیان امر در این حوزه، هنوز از وضعیت مطلوب فاصله داریم و برای نزدیک شدن به فضای قابل قبول نیازمند همکاری و همراهی بیشتر در این زمینه هستیم».
وی افزود: «همکاری مسئولانه و پررنگ دستگاه‌های اجرایی و تشکل‌های مردم‌نهاد، تنها راه خروج از عقب‌افتادگی تاریخی استان کرمان در بحث مناسب‌سازی است تا بتوانیم با همدلی موجود در سطح جامعه در این زمینه با جلب توجه تشکل‌های مردمی و مجموعه‌های موثر و ناظر در همه‌ی سطوح اجرایی، شاهد رفع هرچه بیشتر موانع در همه‌ی ابعاد در سطح شهرهای استان باشیم».
معاون توانبخشی بهزیستی استان کرمان اظهار کرد: «مناسب‌سازی محیط‌های شهری، کوچک‌ترین خدمتی است که جامعه می‌تواند به افراد دارای معلولیت ارائه کند و امیدوارم که شخص استاندار کرمان با ورود به این مسئله، فضای کرمان را برای معلولان مناسب‌سازی کنند».
وی همچنین از انتخاب شهر ماهان به عنوان شهر پایلوت مناسب‌سازی در استان خبر داد و افزود: «اعتبارات خوبی بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان برای این منظور در نظر گرفته شده که ظرف مدت سه سال اجرایی خواهد شد».

کد خبر 42150

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد