طرح جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر در کرمان اجرا می‌شود

کرمان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان کرمان از جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر از فردا ( یکشنبه) خبر داد و گفت: با همکاری مقام قضایی و نیروی انتظامی این طرح اجرایی می‌شود.

به گزارش ایرنا، عباس صادق زاده روز شنبه در شورای کمیسیون ماده ۱۶ استان کرمان با اشاره به اهمیت توجه و اهتمام جدی همه مسئولان ومتولیان به مسائل اجتماعی افزود: گسترش فرهنگ پیشگیری و نقش پررنگ این مهم در کاهش هزینه‌ها و ارتقا سلامت و رفاه اجتماعی کاملاً مشهود است و اطمینان دارم همراهی وهمکاری دستگاه‌های نظارتی با دستگاه‌های اجرایی در چار چوب  قانون بسیار با اهمیت و ارزشمند است.

وی در ادامه با استناد به تجارب بدست آمده از اجرای طرح‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، همکاری و همراهی مسئولانه همه دستگاه‌های متولی و اثر گذار در این موضوع را خواستار شد و افزود : بهزیستی و هیچ ارگان دیگری به تنهایی قادر به مهار و اقدام اثربخش و ماندگار در حوزه کنترل وکاهش آسیب‌ها به ویژه آسیب اعتیاد و معضل معتادین متجاهر نیست و برای کسب نتیجه مطلوب در کنترل این معضل وپاکسازی چهره شهرها از این ناهنجاری ، همکاری و همراهی مسئولانه و جدی همه دستگاه‌های ذیربط را می‌طلبد.

 مدیرکل دیوان محاسبات استان کرمان نیز در بازدید از کمپ. ماده ۱۶ و با حضور در جلسه شورا با اشاره به فعالیت‌های گسترده بهزیستی نحوه خدمت رسانی به مددجویان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: بهزیستی به عنوان یک مجموعه تاثیرگذار اجتماعی وظایف مهمی را بر عهده دارد و بررسی‌ها نشان از تلاش‌های خوب صورت گرفته در این مجموعه است و ما هم در حد توان همکاری و حمایت‌های لازم را با اداره کل بهزیستی خواهیم داشت .

در این نشست مقرر شد که با همکاری مقام قضایی و نیروی انتظامی طرح جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر اجرا و به ترتیب ۳۰۰ نفر در سطح شهر کرمان و توابع جهت معرفی به ۲ کمپ موجود در شهر کرمان ، ۵۰ نفر در کمپ ماده ۱۶ سیرجان و ۵۰ نفر هم در کمپ ماده ۱۶ بم ساماندهی و وارد چرخه درمان شوند.

کد خبر 42138

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد