موازی کاری تشکل‌ها در مسائل معیشتی کرمان

در رسانه های استان - خبرگزاری صدا و سیما- مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت:بیش از ۳۰۰ تشکل و خیریه در حوزه مسائل معیشتی در سطج استان کرمان فعال است و موازی کاری بسیاری در این حوزه وجود دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان، عباس صادق زاده در نشست مطبوعاتی گفت:تشکل‌های مردم نهاد برای ورود به مسائل مهم اجتماعی خودشان را آماده کنند و سازمان بهزیستی برای ورود این تشکل‌ها به مسائل تخصصی جامعه فرش قرمز پهن می‌کند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان با بیان اینکه تشکل‌های مردم نهاد در مسائل اجتماعی باید محور و به عنوان اصلی‌ترین عنصر باشند گفت: قریب ۵۰۰ میلیون تومان در ماه مبارک رمضان از طریق تشکل‌های مردمی در پویش ایران همدل جمع آوری شده است.
 

وی با بیان اینکه تشکل‌های مردم نهاد می‌توانند خلأ‌های جامعه امروز را پر کنند گفت: خلأ مسائل معیشتی بسیار مهم است و این کار مهم را باید با درایت و برنامه پیش برد و بهترین ساختار در این زمینه بحث تشکل‌های مردم نهاد است.

صادق زاده با اشاره به اینکه موازی کاری کردن و عدم انسجام در تشکل‌ها مردم نهاد از اشکالات بزرگ است تصریح کرد: باید از یک مدل علمی موثر در جامعه استفاده کنیم و روش‌هایی که در جامعه استفاده می‌کنیم روش‌هایی نیست که جامعه را از مشکلات نجات دهد.

کد خبر 37950

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد