حمایت خیران و نیکوکاران منوجانی از جامعه هدف بهزیستی

در رسانه های استان کرمان - خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان - خیران و نیکوکاران منوجانی به منظور حمایت همه جانبه از اقشار آسیب پذیر و محروم جامعه در قالب اجرای طرح ملی پویش ضیافت همدلی به پا خاستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مرتضی نمدادی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان منوجان گفت: خیران و نیکوکاران در شهرستان منوجان با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در حمایت از جامعه هدف بهزیستی و شرکت در پویش ایران همدل با تامین وتهیه ١٢٠ بسته غذایی به ارزش ریالی هر بسته ٣٦ میلیون ریال و توزیع آن در بین ٧٠ خانوار دارای معلول و سایر مددجویان ساکن در محلات کموکین، چشمه، قلعه منوجان در این امر خیر و خداپسندانه شرکت کردند.
او افزود: با همراهی جمع دیگری از خیران و همکاری مراکز مثبت زندگی، تعداد ٧٠ بسته اقلام معیشتی به ارزش ٢١٠ میلیون ریال تهیه و در بین معلولان و مددجویان روستاهای خسروآباد، جهاد آباد و روضه ارم این شهرستان توزیع شد.
نمدادی تصریح کرد: بسته‌های فوق با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی وپیشگیرانه و با احترام به کرامت والای جامعه هدف تهیه شده و در اختیار آنان قرار گرقته است.

کد خبر 37850

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد