مشارکت بالای خیران سیرجانی در پویش ضیافت همدلی

در رسانه های استان کرمان - خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان- حسینی با اشاره به مشارکت خیران سیرجانی در پویش ضیافت همدلی گفت: تاکنون کمک‌های آن ها، طی ۵ مرحله در اختیار جامعه هدف بهزیستی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهتاب حسینی، رییس بهزیستی شهرستان سیرجان با بیان اینکه جامعه هدف بهزیستی در شهرستان سیرجان از ابتدای ماه رمضان امسال تاکنون، بارها در قالب ضیافت همدلی مورد حمایت قرار گرفتند، گفت: خیران و نیکوکاران سیرجان در قالب اهدای سبدهای کالا، وعده‌های غذایی گرم و غیره همچون سال‌های گذشته به کمک بهزیستی شتافتند.
او افزود: کمک‌های خیران در قالب طرح پویش همدلی، تاکنون طی ۵ مرحله در اختیار جامعه هدف بهزیستی قرار گرفته است که در مرحله اول ۱۵۰ پرس غذای گرم به ارزش ۲ میلیارد و ۲۵ میلیون ریال و تعداد ۶۰ بن سبدکالا به ارزش ۱۰۵ میلیون ریال و در بخش دیگری از این همدلی، ۸۵۰ پرس غذای گرم به ارزش ۲۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به توانخواهان و مددجویان بهزیستی اهدا شده است.
حسینی بیان داشت: در مراحل بعدی نیز تعداد ۳۰۰ سبدکالا به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال و تعداد ۱۰۰ بسته سبد کالا به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال برای حمایت از خانواده‌های نیازمند تحت حمایت به اداره بهزیستی اهدا شد.

کد خبر 37848

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد