پیام نوروزی مدیر کل بهزیستی استان قزوین

یا مقلب القلوب والابصار  یا مدبر اللیل و النهار  یا محول الحول والاحوال  حول حالنا الی احسن الحال

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی استان در پیامی فرا رسیدن نوروز باستانی را تبریک گفت .
متن پیام به شرح ذیل می باشد ؛ 
بهار پشت در است و در طرفه العینی از راه می رسد و با خود شور و شوق و شادی و شبنم را خواهد آورد.تردید نباید کرد ربیع فرصتی برای نو شدن ظاهر و باطن، مجالی برای حرکت دوباره درجهت بهتر زیستن و بهتر ساختن است و پای رواق طبیعت رستگاری را برایمان به ارمغان خواهد آورد.
نوروز سر آغاز رویش است .این رویش همچنان که در بطن طبیعت محسوس و ملموس است، می تواند در دل ها و جان های ما نیز حرکتی رو به رشد و به سمت پیشرفت را مجسم و نمایان سازد.
سالی که گذشت سالی پرفراز و نشیب برای ملت شریف ایران ، خصوصا جامعه ی هدف بهزیستی بود.
در این روزهای پایانی سال با توجه به شرایط خاص کشور و بروز همه گیری ناشی از بیماری کرونا و نگرانی جدی در خصوص افزایش آلودگی ناشی از این ویروس، شایسته است با رعایت تمامی نکات مرتبط با بهداشت فردی و اجتماعی به استقبال نوروز و سال جدید رویم. توصیه  اکید بر این است که عید را از طریقی امن به یکدیگر تهنیت بگوییم و با ماندن در خانه، خود و عزیزانمان را در معرض ابتلا به ویروس کرونا قرار ندهیم و بدانیم که برخلاف گذشته، دوست داشتن بستگان در ندیدن آنان در نوروز پیش رو است. باشد که شعار "عید ما بعد از غلبه بر کرونا " را سرلوحه ی امور خود قرار دهیم .
اینجانب حلول سال نو خورشیدی و فرارسیدن بهار طبیعت را که مصادف با ایام متبرک شعبانیه است را به همه آحاد ملت خداجوی ایران و استان قزوین بویژه جامعه ی هدف بهزیستی و اصحاب رسانه تبریک عرض نموده و از زحمات و تلاش های خانواده بزرگ بهزیستی قزوین اعم از کارکنان ، موسسات و مراکز غیردولتی و شرکای اجتماعی همسو که در طول سال ۱۳۹۹ به طور مستمر و موثر در راستای خدمت رسانی به جامعه  هدف بهزیستی در سراسر استان قزوین مجاهدت نمودند تشکر و قدردانی می نمایم. برای همه  این عزیزان و خانواده های محترمشان سالی پراز صفا و صمیمیت در پرتو عنایات و برکات الهی و انتطار برای تحقق عدالت در چهار سوی زمین آرزومندم .
امیدوارم در سال پیش رو ابتدا با مدیریت نمودن بحران ناشی از ویروس کرونا و سپس با تکیه بر خرد جمعی و بهره گیری از مشارکت اجتماعی آحاد جامعه و اتکا به معنویات، بتوانیم بیش از پیش در مسیر رشد و بالندگی گام برداریم و در جهت ارتقا سطح سلامت اجتماعی و روانی میهن اسلامی مان کوشا باشیم .

علیرضا وارثی
مدیرکل 

کد خبر 33791

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد