واگذاری همزمان 111 واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی مازندران در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

آیین واگذاری همزمان ۲۳۸۱ واحد مسکونی به معلولین و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی با حضور دکتر قبادی دانا، معاون وزیرو رئیس سازمان بهزیستی کشور ، دکتر گوهردهی مدیرکل بهزیستی مازندران ، مسولین استانی و شهرستانی در شهرستان قائمشهر بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ دکتر فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی استان در این مراسم، گفت: در نهمین روز ایام الله دهه فجر با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور ۲۳۸۱ واحد مسکونی به صورت همزمان به جامعه هدف بهزیستی واگذار شده است.

وی با بیان اینکه ۱۱۱ واحد مسکونی بطور همزمان در استان مازندران به جامعه هدف واگذار شده است، افزود: از این تعداد۳۴ واحد مسکونی متعلق به خانواده های دارای دو عضو معلول می باشد.

مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به اینکه 35 میلیارد ریال کمک بلاعوض برای ساخت این واحدهای مسکونی به مددجویان اعطاشده است، ادامه داد: تاکنون 570 واحد مسکونی در اختیار مددجویان بهزیستی قرار گرفته است و امید است تا پایان سال 130 واحد مسکونی دیگر نیز به جامعه هدف بهزیستی واگذار شود.

دکتر گوهردهی خاطرنشان کرد: این تسهیلات در حوزه شهری  140 میلیون تومان و حوزه روستای ۸۵ میلیون تومان می باشد که در اختیار خانواده های تحت پوشش بهزیستی قرار گرفته است.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت خیرین در کمک به محرومین، گفت: مقام معظم رهبری نیز در سخنان خود تاکید کردند که متولی کمک به معلولان فقط بهزیستی نیست و باید از همه ظرفیت ها استفاده کرد.

کد خبر 31424

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد