برگزاری اردوی جهادی سردار دلها " سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی " به مناسبت دهه مبارک فجر

صبح روز بیست و یکم بهمن ماه اردوی جهادی سردار دلها " سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی " به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور مدیرکل بهزیستی گیلان دکتر حسین نحوی نژاد ، معاون توانبخشی دکتر عابدین قاسمیان ، مسئول روابط عمومی حجت الاسلام حمید نادم ، مسئول امور فرهنگی رحیم تکاملی و دبیر ستاد اقامه نماز لیلامهدی پور در دهستان چوبر روستای کلوان . مدرسه شهید غفاری در شهرستان شفت برگزار شد .

مدیرکل بهزیستی استان گیلان درباره برگزاری این اردو گفت: اردوی یک روزه جهادی بهزیستی گیلان در محورهای مختلف از جمله میز خدمت جهادی، درمان، مشاوره و روانشناختی برگزار شد.

دکتر حسین نحوی نژاد با اشاره به حضور پزشکان متخصص زنان در این اردوی جهادی و ارایه خدمات به بانوان در منطقه یاد شده اضافه کرد: پزشکان داخلی نیز به مراجعه کنندگان در این اردوی جهادی خدمات مورد نیاز را ارایه کردند.

وی مشاوره در زمینه های مختلف آسیب های اجتماعی از جمله طلاق و اعتیاد را از دیگر خدمات ارایه شده در برگزاری اردوی جهادی بهزیستی استان گیلان عنوان کرد و ادامه داد: آخرین شیوه های درمانی نیز به معتادان ارایه شد.

مدیرکل بهزیستی استان گیلان با اشاره به ارایه خدمات توانبخشی در این برنامه خاطر نشان کرد: افراد دارای مشکلات اسکلتی، مفصلی و استخوانی از خدمات توانبخشی بهره مند شدند و مشاوره های لازم را دریافت کردند.

وی بیان داشت: در ارایه خدمات در برگزاری این اردوی جهادی، افراد نیازمند به دارو به یکی از داروخانه های شهرستان برای دریافت داروهای مورد نیازشان معرفی شدند.

وی اظهار داشت: برگزاری اردوی جهادی در سایر شهرستان های استان نیز با همکاری ادارات بهزیستی، امور فرهنکی و بسیج بهزیستی انجام خواهد شد.

گیلان دارای دو و نیم میلیون نفر جمعیت است . هم اکنون بیش از ۶۰ هزار خانواده از خدمات بهزیستی استان گیلان بهره می برند.

کد خبر 31399

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد