۵۳ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی استان قزوین واگذار شد

۵۳ واحد مسکونی روز یکشنبه در مراسمی به مناسبت گرامیداشت روز جهانی معلولان به مددجویان بهزیستی استان قزوین واگذار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین، این ۵۳ واحد مسکونی به خانواده هایی که دارای حداقل ۲ معلول و تک معلول هستند، واگذار شده است.
مدیرکل بهزیستی قزوین در این مراسم گفت: برای احداث این واحدهای مسکونی به خانواده های ۲ معلول ۲۵ میلیون تومان به صورت بلاعوض براساس تفاهم نامه با بنیاد مستضعفان، بهزیستی، راه و شهرسازی و بنیاد مسکن و ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان نیز تسهیلات چهار درصدی در قالب مسکن مهر پرداخت شده است. 
علیرضا وارثی افزود: به خانواده های تک معلول هم پنج تا ۱۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض و ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان تسهیلات چهار درصدی در قالب مسکن مهر و بنیاد مسکن روستایی پرداخت شده است.
وی با اشاره به اینکه متراژ این واحدهای مسکونی به صورت میانگین ۷۰ تا ۸۰ متر است،اضافه کرد: از این تعداد واحد مسکونی، ۴۰ واحد برای خانواده های تک معلول و ۱۳ واحد برای خانواده ۲ معلول است.
وی اظهار داشت: این واحد های مسکونی در ناحیه شهری مهرگان و در روستاها به مددجویان بهزیستی تحویل داده شده است که در روستاها بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن بیشترین کمک و همراهی را برای ساخت این واحدها انجام داده اند.
این مسوول افزود: بهزیستی استان قزوین امسال متعهد شده تا ۶۲۰ واحد مسکونی را احداث و به خانواده های مددجویان نیازمند تحویل بدهد که تا به امروز ۳۵۳ واحد تحویل شده است.
مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: برای تحویل باقی مانده واحدهای مسکونی هم مشکلی وجود ندارد و در آینده ای نزدیک سایر مددجویان واجد شرایط بهزیستی استان قزوین هم صاحب خانه می شوند.
مراسم تحویل واحدهای مسکونی مددجویان استان قزوین به صورت کشوری و ویدیو کنفرانس برگزار شد

کد خبر 27074

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد