مصداق های  سازمانی امر به معروف و نهی از منکر در بهزیستی استان کرمان بررسی شد

دومین جلسه شورای امر به معرو ف و نهی از منکر با موضوع تعیین مصداق های سازمانی با حضور اعضا در محل سالن شهید ارشاد بهزیستی استان کرمان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان ؛ حجه الاسلام رضا اثنی عشری عضو شورای امر به معروف و نهی از منکر و امام جماعت اداره کل با تشریح رویکرد قیام امام حسین علیه السلام گفت : قیام امام مظلوم برای دنیا و مقام نبود بلکه هدف اصلاح جامعه ، پرهیز از منکرات و امر به معروف بود .

وی اجرای امر به معروف و نهی از منکر را نیز دارای شرایطی دانست و یادآور شد : در بعضی برخوردها ندانسته ممکن است نتیجه برعکس بگیریم بنابراین برای مانع شدن از انجام کاری یا تشویق به کار خوبی باید دقت کرد .

حجه الاسلام اثنی عشری شعور را لازمه هر شعاری معرفی کرد و گفت : شعور در انجام هر کاری بر شعار دادن ترجیح دارد بنابراین مسئولینی که در جایگاه های مختلف خدمت می کنند باید به گونه ای رفتار کنند که مانع بدبینی مردم شوند .

به گفته طاهره زینلی  دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر دومین جلسه شورا با هدف هم اندیشی درموضوع تعیین مصداق های سازمانی تشکیل شد و هریک از اعضا به بیان نظرات خود پرداختند .

کد خبر 22465

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد