دامغان ا ارائه گزارش عملکرد هفته بهزیستی شهرستان  دامغان

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دامغان اقدامات انجام شده در هفته بهزیستی و چهلمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی را تشریح کرد.

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان محمود زحمتکش در نشست خبری با روابط عمومی اقدامات صورت گرفته در هفته  بهزیستی را بیان داشت.

زحمتکش گفت: ۲۱الی ۲۷ تیر ماه سال ۹۹ در هفته بهزیستی و مصادف با چهلمین سال تاسیس بهزیستی با شعار شفافیت، تحول خدمت، ارتقای سلامت اجتماعی در خانواده بود و اداره بهزیستی شهرستان دامغان در راستای اهداف عالیه این سازمان مبنی بر خدمت رسانی به اقشار نیازمند و محروم و دیگر خدمات تخصصی به اقشار مختلف برنامه ها ی متفاوتی را داشته است.

زحمتکش گفت :آذین بندی ستاد و واحد های تابعه،گلباران مزار شهدا، افتتاح مرکز توانبخشی مهر آفرین ویژه معلولین جسمی و حرکتی، مانور اورژانس اجتماعی در سطح شهر و ارائه خدمات مشاوره، نشست تخصصی کارشناسان حوزه پیشگیری و توانبخشی در جلسه ویدئو کنفرانس از فعالیتهای این اداره بوده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دامغان همچنین اظهار داشت: تجلیل از مراکز شبانه روزی فعال در امر مبارزه با ویروس کرونا، تقدیر و تشکر از مددکار و مسئول فنی کلینیک تحت نظارت، ارتباط تلفنی مستقیم مددجویان با رئیس اداره، ارتباط تلفنی مددکاران با مددجویان، اطلاع رسانی خدمات بهزیستی در فضای مجازی، توزیع ۱۰۰بسته مواد غذایی بین مددجویان از دیگر فعالیتها بوده است.

 محمود زحمتکش سپس بیان داشت: ارائه خدمات تخصصی با استفاده از ظرفیتهای نیروی انسانی متخصص بخش مهمی از وظایف این سازمان است و این اداره در هفته بهزیستی و در چهلمین سال تاسیس خدماتی مانند فیزیو تراپی، کاردر مانی، گفتار درمانی، مشاوره ای را به صورت رایگان به جامعه هدف خود ارائه داده است.

 محمود زحمتکش رئیس اداره بهزیستی شهرستان دامغان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان بهزیستی شهرستان دامغان در ارائه خدمات به مددجویان بیان داشت در تقویت تعاملات برون سازمانی و خرد جمعی  و در جهت بهبود خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی برنامه های دیدار با معاون فرماندار، دیدار با رئیس مرکز بهداشت و درمان، دیدار با فرمانده نیروی انتظامی، دیدار با مسئولین موسسه خیریه طاهر تحت نظارت، دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر امیریه از دیگر برنامه های این اداره بوده است.

کد خبر 20544

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد