آیین گشایش اولین خانه موقت کودکان روان در کرمان برگزار شد

به مناسبت هفته بهزیستی وچهلمین سالگرد تاسسیس سازمان به همت معاونت توانبخشی بهزیستی استان کرمان و همکاری و مشارکت خیریه راههای ماندگار امید کریمان ، خانه اقامت موقت کودکان روان با حضور مدیرکل ، مدیر بهزیستی شهرستان کرمان و جمعی از کارشناسان وخیرین گشایش یافت .


به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان ، عباس صادق زاده مدیرکل در آیین گشایش خانه موقت کودکان روان توانمندسازی را مهمتری هدف بهزیستی دانست و اظهار داشت : توانمندسازی برای یک فرد تحت حمایت باید همه جانبه باشد و  در همه زمینه ها انجام شود .


 وی خانه اقامت موقت کودکان روان را اولین مرکزی معرفی کرد که به طور اختصاصی به موضوعات توانبخشی و درمان کودکان با اختلال روان می پردازد و عنوان داشت : د برای ارائه  خدمات تخصصی و علمی به کودکان دارای اختلال روان نیازمند اموزش های نوین وکارامد برای فعالان این حوزه هستیم و برنامه هایی برای این مهم پیش بینی شده است .


صادق زاده  با اشاره به نیاز کودکان دچار اختلالات روانی مزمن به خدمات  درمانی حمایتی ویژه گفت : خانه اقامت موقت کودکان روان در فضایی به مساحت 250 متر مربع با ظرفیت ارائه خدمت به 10 نفر از پسران  10 تا 15 سال راه اندازی شد .


مدیرکل بهزیستی  با بیان اینکه ارائه خدمات بهینه به شیوه ایی نظام دار وهدفمند از اهداف اصلی راه اندازی این خانه است ؛ افزود : خدمات در محیطی عاطفی ، اجتماعی و آموزشی منطق بر محیط خانواده به کودکان ارائه می شود .

                        

کد خبر 20425

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد