اجرای طرح حفظ سوره «یس» و برنامه اذان‌گاهی در بهزیستی همدان

به مناسبت ماه مبارک رمضان، طرح حفظ سوره مبارکه «یس» و اجرای برنامه‌ «اذانگاهی» اجرا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیتسی استان همدان دبیر شورای فرهنگی اداره بهزیستی استان همدان گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان، طرح حفظ سوره مبارکه «یس» و اجرای برنامه‌ «اذانگاهی» در همدان اجرا می‌شود.

حجت‌اله حاتمی، دبیر شورای فرهنگی اداره بهزیستی استان همدان اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان، طرح حفظ سوره مبارکه «یس» و اجرای برنامه‌ «اذانگاهی» در همدان اجرا می‌شود.
دبیر شورای فرهنگی اداره کل بهزیستی همدان با اشاره به اینکه این طرح به صورت ملی و به صورت مجازی برگزار می‌شود، افزود: طرح حفظ سوره یس، ویژه مددجویان و کارکنان بهزیستی شامل افراد بی‌سرپرست، کودکان شبانه‌روزی، معلولان و پرسنل است.
وی با اشاره به اینکه جامعه مخاطب این طرح فرصت دارند تا پایان خرداد ماه سال جاری طبق طبق دستورالعمل ابلاغ شده این سوره را حفظ کنند، گفت: در این طرح شرکت کنندگان سوره منتخب را حفظ و فایل ضبط شده را برای مراکز بهزیستی ارسال می‌کنند.
حاتمی اضافه کرد: در ادامه از صاحبان آثار منتخب، راستی آزمایی صورت گرفته و در نهایت پس از داوری، به ۲۰۰ اثر منتخب در کشور هدایای ۵۰۰ هزار تومانی اهدا خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه مقدمات این طرح انجام شده گفت: اطلاعات کامل این طرح در پورتال اداره به آدرس Behzisti.Hmedan و کانال این مجموعه در پیام رسان های تلگرام و سروش به آدرس hamedanswo@ بارگذاری و شیوه نامه ثبت نام شرکت در طرح برای ادارات بهزیستی شهرستان ها ارسال شده است لذا علاقه مندان می توانند برای ثبت نام  در ستاد بهزیستی استان به امور فرهنگی اداره کل بهزیتسی استان مراجعه  و یا شماره های  ۴-۸۲۶۷۰۸۲ داخلی ۲۰۵ تماس حاصل نموده و در شهرستان ها به ادارات بهزیستی مراجعه نمایند.  

کد خبر 16838

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد