نیکوکار ناشناس کرمانی برای راه اندازی مرکز تولید علوم پیشگیرانه و سلامت محور پیشقدم شد

خیر ناشناس کرمانی در هماهنگی با بهزیستی استان کرمان برای ایجاد و راه اندازی مرکز تولید علوم پیشگیرانه و سلامت محور در موضوعات اجتماعی پیشقدم شد


به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان ، عباس صادق زاده مدیرکل در گفت و گو با واحد خبر روابط عمومی از راه اندازی مرکز تولید علوم پیشگیرانه و سلامت محور در موضوعات اجتماعی توسط نیکوکار کرمانی خبر داد و اظهار داشت : این فرد نیکوکار که از کرمانیان به نام می باشد ، برای راه اندازی هرگونه مرکزی که بتواند کاهش وکنترل آسیب های اجتماعی را در پی داشته باشد ؛ اعلام آمادگی کرده است .
وی با اشاره به تجربه سازمانی در بهزیستی ، افزود : آسیب های اجتماعی را فقط نمی توان با راه اندازی مراکز مراقبتی و آموزشی کنترل کرد و کاهش داد . نیاز است که خانواده و جامعه نسبت به چگونگی رفتار با افرادی که از انواع آسیب ها تاثیر پذیرفته و دچار نوعی از آسیب شده اند ، برخورد اصولی وعلمی داشته باشند.
مدیرکل بهزیستی استان کرمان با بیان اینکه تنظیم و تهیه طرح مرکز تولید علوم پیشگیرانه و سلامت محور در دست اقدام است ؛ یادآور شد : اقدامات اولیه توسط این خیر کرمانی از جمله تامین فضای مناسب انجام شده است و امیدواریم با نهایی شدن این طرح ، عملیات اجرایی آغاز شود.

کد خبر 14506

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد