مدیرکل بهزیستی استان کرمان در آیین معرفی معاون جدید توانبخشی بر تولید برنامه های جدید و ایده های نو تاکید کرد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان عباس صادق زاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان ازهمکاران حوزه معاونت توانبخشی به عنوان همکارانی با اخلاق و فهمیده یاد کرد و افزود: علیرضا اسدی معاون سابق حوزه توانبخشی و از مدیران متعهد و با تجربه بهزیستی ، خدمات ارزنده ای در طول سالیان مسئولیت به انجام رسانده که امیدوارم ادامه اقدامات انجام شده در سایه همدلی و همراهی با سرعت بیشتری به انجام برسد .

وی با بیان اینکه حوزه معاونت توانبخشی به بلوغ سازمانی رسیده است ؛ اظهار داشت : منظور از بلوغ سازمانی آن میزان از درک و فهم شرایط است که کارکنان حتی با  تغییر مدیریت ، برنامه های طراحی شده ملی و بومی را ادامه می دهند و به  قشر خاصی از جامعه پاسخگو هستند و خوشبختانه کارکنان این حوزه به این بلوغ رسیده اند .
ایشان استفاده از ظرفیت ها را یکی از فرصت های ارزنده دانست و یادآور شد : دیر یا زود حیات کاری و خدمتی ما به پایان می رسد ولی باید به گونه ای عمل کنیم که در ارزیابی خدماتمان گرفتار و آه و افسوس نشویم .
صادق زاده با قدردانی از خدمات ارزنده علیرضا اسدی معاون سابق توانبخشی گفت : در زمان مدیریت ایشان اقداماتی انجام و برنامه هایی اجرایی شد که باعث افتخار برای بهزیستی استان کرمان است و باید از این ظرفیت عظیم و با تجربه در فعالیت های آینده کمک گرفت .
مدیرکل بهزیستی استان کرمان با اشاره به سابقه تخصصی و تجربی علیرضا احمدی پور در حوزه معاونت توانبخشی اظهار داشت : تولید برنامه های جدید و خلق ایده های نو در دو زمینه پیشگیری و توانمندسازی بر مبنای برنامه های ابلاغی ملی و پیشگیری بر مبنای شرایط بومی انتظاری است که امیدوارم ایشان با همکاری وهمراهی کارکنان به این محورها بپردازد .
علیرضا احمدی پور معاون توانبخشی با قدردانی از اعتمادی که به ایشان شده ؛ اظهار داشت : حوزه توانبخشی وابستگی تحصیلی و تجربی من است که با همکاری همه کارشناسان حوزه برنامه هایی تدارک دیده شده تا یه پویایی بیشتر در عرصه خدمت رسانی منجر شود.
وی با بیان اینکه 12 پروژه برای اجرا در سه دفتر حوزه معاونت توانبخشی پیش بینی شده ، افزود: با احترام به مدیریت های گذشته و اعتقاد به ضرورت بهره مندی از تجربه های به دست آمده ، سرعت بخشی در ارائه خدمات – سرعت و سهولت در اجرای فرآینده ها و اجرایی نمودن برنامه های نوین را با استفاده از دانش همکاران  و همراهی آنان در دستور کار قرار داریم تا علاوه بر رضایت پروردگار – خلق خدا و مدیریت بهزیستی استان ، بتوانم کارنامه درخشانی در مدت مسئولیت داشته باشم.
گفتتنی است در ادامه کارشناسان حوزه معاونت توانبخشی به بیان دیدگاهها و نظرات خود پرداختند .

کد خبر 13205

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد