اردوی تفریحی مرکز نگهداری شبانه روزی سالمندان و معلولان ذهنی میلاد بوکان

به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی مرکز نگهداری شبانه روزی سالمندان و معلولان میلاد با کمک بهزیستی شهرستان اردوی تفریحی یک روزه ویژه سالمندان و معلولان ذهنی برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی بوکان ،

به مناسبت هفته بهزیستی مرکز شبانه روزی نگهداری سالمندان و معلولان میلاد با کمک اداره بهزیستی شهرستان اردوی تفریحی برای مددجویان خود برگزار کرد.
مسعود شجاعی رئیس بهزیستی شهرستان با اشاره به اینکه رسیدگی به دغدغه سالمندان و حفظ سلامت آنان یکی از رویکردهای مدیریت شهری است گفت : این سازمان در همین راستا برنامه تفریحی را برپا کرد که مورد استقبال سالمندان شهرمان قرار گرفت .
شجاعی در ادامه با بیان اینکه سالمندان سرمایه های گرانبهای زندگی هستند ، تصریح کرد: سالمندان به عنوان سرمایه های فکری و گنجینه های ارزشمند یک کشور محسوب می شود قشری ارزشمند که از تجربه و اندیشه آنان می توان در جهت پویایی و نشاط جامعه بهره برد و با برنامه ریزی های حمایتی و صحیح کوشید تا دوره سالمندی به برهه ای طلایی در زندگی هر فردی تبدیل شود.
رئیس بهزیستی شهرستان هدف از برگزاری این اردوهای تفریحی در بین سالمندان را افزایش و تقویت روحیه نشاط و شادابی در بین سالمندان و ایجاد همبستگی اجتماعی، افزایش انگیزه و روحیه امید به زندگی در بین آنان عنوان کرد .

کد خبر 113761

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد