در رسانه| افزایش متقاضیان فرزندپذیری در استان

 مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی از سیر صعودی قبول فرزندخواندگی در آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: در ۱۰ سال گذشته روند این موضوع فزاینده بوده است به طوری که در سال ۱۳۹۳ تنها ۳۵ کودک واگذار شده بود که این تعداد در سال گذشته به ۷۸ نفر افزایش پیدا کرده است.

احرار/ فرگل صحاف، یکشنبه، ۳۱ تیرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه  تعداد افراد تحت پوشش این  اداره کل   را ۱۴۲ هزار و ۷۷۸  خانوار  اعلام کرد و گفت :  از این تعداد ۹۹ هزار و ۳۹۸ نفر مستمری بگیر هستند .

وی افزود: ۶۵۱ مرکز غیر دولتی تابعه در استان وجود دارد که نزدیک ۳۰۰۰ نفر تحصیل کرده در این مراکز ارائه خدمت می‌کنند.

صحاف از وجود تعداد یکهزار و ۵۹۸ کودک امدادبگیر در آذربایجان شرقی خبر داد که در نقاط مختلف استان توسط نزدیکان خود نگهداری می شوند که در یک سال گذشته ??? میلیارد ریال توسط بهزیستی در این زمینه هزینه شده است.

صحاف از سیر صعودی قبول فرزندخواندگی در آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: در ۱۰ سال گذشته روند این موضوع فزاینده بوده است به طوری که در سال ۱۳۹۳ تنها ۳۵ کودک واگذار شده بود که این تعداد در سال گذشته به ۷۸ نفر افزایش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: ۲۶ هزار و ۷۵۹ نفر از زنان سرپرست خانوار در استان تحت پوشش بهزیستی هستند که در سال‌جاری به ۴۹۰  نفر کمک هزینه آماده سازی شغلی و به ۹۴۵ نفر از بانوان سرپرست خانوار کمک هزینه لوازم ضروری پرداخت شده است.

صحاف اعتبار هزینه شده ماهانه برای مستمری بگیران بهزیستی آذربایجان شرقی در خرداد ماه گذشته را یکهزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد که این رقم در سال گذشته معادل ۹۷۰میلیارد ریال بود که برای ۱۰۷هزار و ۴۱۹نفر پرداخت می شود.

صحاف اظهار کرد: در سال گذشته به ۲۲۳۳ نفر از زنان سرپرست خانوار شهری و ۱۰۶۹ نفر از زنان سرپرست خانوار روستایی و عشایری حق بیمه پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه ۵۵۸ نفر از زنان سرپرست خانوار استان توانمند شده‌اند، افزود: در سال گذشته ?? کودک به شیرخوارگاه سپرده شده و ۲۳ کودک از آن خارج شده است.

وی خاطرنشان کرد: ۶۷ مرکز تخصصی درمان و بازتوانی معتادین در استان وجود دارد که طی یکسال گذشته به ۲۶ هزار و ۲۶۰ نفر خدمت ارائه شده است.

کد خبر 113046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد