پاکدشت | توزیع بروشورهای پیشگیری از اعتیاد در غرفه‌های عید سعید غدیر

به مناسبت عید غدیر، در غرفه‌های برپاشده شهرستان به این مناسبت، بروشورهای اطلاع‌رسانی در حوزه پیشگیری از اعتیاد، آشنایی با انواع مواد مخدر و عوارض سوء آن‌ها، و بروشورهای کارزار رسانه‌ای "والد آگاه - فرزند ایمن" توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، نادره افشارها رئیس بهزیستی شهرستان پاکدشت  ضمن تبریک عید سعید غدیر، در حاشیه این مراسم گفت: "این اقدام با هدف افزایش آگاهی عمومی و تقویت نقش والدین در پیشگیری از اعتیاد در میان جوانان و نوجوانان صورت گرفته است. تلاش‌های این‌چنینی در راستای ارتقای سلامت جامعه و ترویج فرهنگ پیشگیری از اعتیاد، گامی مؤثر در مسیر سلامت و آگاهی‌بخشی به شهروندان به شمار می‌رود. با توزیع این بروشورها، امیدواریم که بتوانیم اطلاعات مفیدی را به خانواده‌ها ارائه دهیم و نقش مهمی در کاهش نرخ اعتیاد در جامعه ایفا کنیم.

افشارها افزود: با توجه به اینکه در هفته مبارزه با مواد مخدر هستیم، این فعالیت‌ها می‌توانند به صورت هماهنگ و موثرتر اجرا شوند. هفته مبارزه با مواد مخدر فرصت مناسبی است تا با افزایش اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی، جامعه را در مسیر مقابله با این معضل هدایت کنیم و نقش پیشگیرانه‌ای در کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته باشیم.

کد خبر 110973

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد