پیام قدردانی مدیرکل بهزیستی مازندران از گروه جهادی شهدای بهزیستی استان در پی کسب رتبه برتر در همایش شکوه هجرت

فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران به مناسبت کسب رتبه برتر گروه جهادی شهدای بهزیستی استان در همایش شکوه هجرت پیامی صادر کرد.

بسمه تعالی
جهادگران گرانقدر گروه جهادی شهدای بهزیستی مازندران؛ 

 به یقین ایثار و گذشت در راه خدمت و یاری رساندن به مخلوق، توفیقی ارزشمند و توشه ای گرانبهاست که اجر دنیوی و اخروی برای پاک سیرتان بدنبال خواهد داشت.
 کسب رتبه برتر توسط اداره کل بهزیستی مازندران در همایش شکوه هجرت، حاصل خدمت‌گذاری دلسوزانه، تعهد فعالانه و بسیجی وار کلیه مدیران و کارکنان بهزیستی مازندران، مراکز غیردولتی و داوطلبین جهادی از گلوگاه تا رامسر می باشد که این موفقیت مایه امید و اعتماد مردمی خصوصا جامعه هدف بهزیستی استان است که چشم به خدمت رسانی صادقانه بهزیستی مازندران دوخته‌اند.
به همین مناسبت بر خود لازم می‌دانم کسب این افتخار را به معاونین، مدیران، کارشناسان، پرسنل خدوم و پرتلاش اداره کل بهزیستی مازندران، انجمن ها، موسسات و مراکز غیر دولتی همیشه همراه با برنامه های بهزیستی، داوطلبین جهادی و همچنین به جامعه هدف شریف بهزیستی مازندران تبریک عرض نمایم و از ایزد منان، برای همه تلاشگران که با عزم و اهتمام خود این موفقیت را رقم زدند، سربلندی و سرافرازی مسالت نمایم.
اقدامات خداپسندانه و انسان دوستانه فعالین گروه جهادی شهدای بهزیستی مازندران در مسیر خدمت به انسان های نیازمند و مردم محروم را ارج می نهیم و از این سخاوت آسمانی درس ایثار و گذشت بر می گیریم.
 امید است با تلاش مستمر و همکاری جمعی شاهد تداوم موفقیت های روزافزون بهزیستی مازندران باشیم.
فریبا بریمانی
مدیرکل بهزیستی مازندران

کد خبر 110403

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد