جاسک| برگزاری جلسه شورای سالمندان شهرستان جاسک

جلسه شورای سالمندان شهرستان جاسک با حضور معاون عمرانی وبرنامه ریزی فرمانداری جاسک وسایر اعضاء درمحل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ جلسه شورای سالمندان شهرستان جاسک با حضور معاون عمرانی وبرنامه ریزی فرمانداری جاسک وسایر اعضاء درمحل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه ایزدی پور معاون عمرانی فرمانداری جاسک ضمن تاکید بر لزوم ارج نهادن به سالمندان هستند گفت: سالمندان سرمایه های اجتماعی هستند و رسیدن به سالمندی توفیقی است که باید ضمن ارج نهادن به این سرمایه های اجتماعی که انبوهی از تجربه هستند برای رفاه و کاهش مشکلاتشان تلاش کرد.
معاون فرمانداری جاسک  با بیان اینکه جامعه ما به سمت میانسالی و سالمندی پیش می رود و هرم جمعیتی کشور ما به سمت بالاست، گفت: باید جامعه را برای آینده آماده و ضمن تهیه نقشه راه و فراهم نمودن زیرساختها، برای این شرایط برنامه ریزی های لازم را انجام داد .
وی با اذعان به اینکه همه دستگاهها و تک تک افراد در قبال سالمندان مسئول هستند تصریح کرد : شایسته است دستگاهها در این زمینه برنامه ریزی لازم را برای ارائه خدمات داشته باشند.
احمد بلوچ رئیس اداره بهزیستی در ادامه به ارائه گزارشی از عملکرد واقدامات انجام شده در سطح شهرستان پرداخت و از شبکه بهداشت و درمان شهرستان به دلیل تعامل مطلوب با اداره بهزیستی در راستای آموزش به سالمندان تحت پوشش و برگزاری فعالیتهای حوزه سالمندی قدردانی کرد.
وی همچنین با اشاره به اهمیت ارائه مراقبت های سالمندی به منظور شناسایی و کاهش بار معلولیت در سالمندان به بیان مطالبی در خصوص وضعیت سواد ، اشتغال ، امرار معاش، نیازهای سالمندان و بیماریهای شایع سالمندان اشاره نمود.

کد خبر 110264

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد