قــروە| جلسه شـورای اداری و جهاد تبیین(طرح مالک)

دومین جلسه شورای اداری و جهاد تبیین(طرح مالک) بهزیستی شهرستان قروه با حضور رییس، معاون و مسئولین واحدهای تخصصی و سایر کارکنان در سالن جلسات این اداره برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان؛ سیروس ملاویسی رییس اداره بهزیستی شهرستان قروه در دومین جلسه شورای اداری ضمن تشکر و خداقوت از همکاری و همراهی کارکنان، در راستای تحقق اهداف جامعه هدف سازمان بهزیستی در این جلسه بر هماهنگی بین بخشی ادارات، واحدهای تخصصی، برنامه ریزی های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و هم پوشانی برنامه های مشترک بین واحدهای مختلف تاکید کرد.

در این جلسه مشکلات، چالشها و فعالیتهای صورت گرفته در سه ماهه اول سال ١٤٠٣ توسط مسئولان واحدها مطرح و بررسی شد.

ملاویسی در ادامە جلسه اظهار داشت: علیرغم کمبود نیروی انسانی، اعتبارات و تجهیزات باید بتوانیم با همکاری، همدلی و انتظام بخشیدن به امور اداری بیشترین خدمات لازم را به جامعه هدف ارائه نماییم تا در کسب رضایت پروردگار و ارباب رجوع و همچنین مردمی سازی خدمات بهزیستی به عنوان یکی از مهمترین برنامه‌های تحولی سازمان موفق و سرآمد باشیم.

سیروس ملاویسی در این جلسه افزود: با توجە بە برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بر اهمیت و ضرورت مشارکت اجتماعی(جهاد تبیین - طرح مالک) در سطح اجتماع و اعلام بی طرفی و رعایت قوانین اداری در ایام انتخابات تاکید داشت.

قــروە| جلسه شـورای اداری و جهاد تبیین(طرح مالک)

قــروە| جلسه شـورای اداری و جهاد تبیین(طرح مالک)

قــروە| جلسه شـورای اداری و جهاد تبیین(طرح مالک)

کد خبر 110231

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد