بیجار | جلسه جهاد تبیین ویژه کارکنان

جلسه جهاد تبیین با موضوع انتخابات و با حضور روسا و کارکنان ادارات بهزیستی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سالن اجتماعات بهزیستی بیجار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی کردستان؛ در ابتدای این جلسه غلامرضا محمدمیرزایی رئیس بهزیستی بیجار ضمن تبریک عید قربان و دهه ولایت از حضور سرهنگ پاسدار حسین رجب‌پور در جمع کارکنان ادارات کار و بهزیستی قدردانی کرد.

در ادامه جلسه سرهنگ پاسدار حسین رجب‌پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیجار به بیان خدمات انقلاب اسلامی، خدمات دولت مردمی شهید جمهور خدوم پرداخت و گفت: دولت سیزدهم دولتی ارزشی، خدمتگزار و دولت محرومین بود و توانست عزت و اقتدار کشور را حفظ کند.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات پیش هنگام گفت: طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی باید ظرف ۵۰ روز رئیس جمهور انتخاب شود لذا با عنایت به خواسته مقام معظم رهبری با حضور حداکثری نسبت به انتخاب رئیس جمهور اصلح اقدام کنیم.

سرهنگ پاسدار رجب‌پور با برشمردن ویژگی‌های رئیس جمهور شهید گفت: ایشان فردی خستگی ناپذیر، فساد ستیز، احیاگر تولید و قهرمان جهاد خدمت بود و ما باید با الگو قرار دادن ایشان و انتخاب فرد شایسته در انتخابات پیش رو شرکت نماییم.

وی در پایان از حاضرین خواست با تحقیق و بصیرت ‌به همراه خانواده و نزدیکان خود در انتخابات شرکت نمایند.

کد خبر 110206

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد