نکا| جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی شهرستان نکا برگزار شد

جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی شهرستان نکا به ریاست رمضانی فرماندار و دبیری بهزیستی شهرستان، با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاههای اجرایی عضو ستاد در سالن فرمانداری شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان نکا، وحیده نوروزی رئیس اداره بهزیستی شهرستان نکا در ابتدای این جلسه گزارشی از عملکرد کمیته مناسب سازی و فضاهای مناسب سازی شده در این شهرستان در سال ۱۴۰۲ را ارائه داد گفت: همه باید همت کنیم که مناسب سازی فضاهای شهری به نحو احسن انجام گردد تا زمینه برای حضور فعال افراد دارای معلولیت، سالمندان، جانبازان و ... در جامعه فراهم شود تا این عزیزان بتوانند از حقوق برابری با دیگر شهروندان برخوردار باشند. 

وی همچنین بر لزوم شناسایی نقاط مشکل دار سطح شهر و اولویت بندی آنها تاکید کرد و افزود: باید در ایجاد رمپ مناسب برای ادارات، پیاده روها، پارک‌ها و فضای سبز، رفع سد معابر سطح شهر، مناسب سازی سرویس های بهداشتی عمومی و ایجاد سرویس بهداشتی فرنگی پارکها و ایجاد عابر بانکهای مناسب سازی شده برای استفاده آسان اهتمام ویژه داشت. 

در پایان جلسه هریک از حاضرین عضو کمیته مناسب سازی شهرستان، گزارشی در مورد مناسب سازی فضای اداره خود ارائه دادند و به بحث و تبادل نظر پرداختند. 

کد خبر 110149

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد