کلیه مراکز بهزیستی آماده دریافت نذورات مردمی عید قربان هستند

با هدف جمع آوری نذورات مردمی و توزیع میان نیازمندان و به منظور ارتقای سطح معیشت خانواده های تحت حمایت بهزیستی ، پویش عید تا عید از عید سعید قربان تا عید غدیر خم ، همزمان با سراسر کشور در هرمزگان اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در آستانه فرا رسیدن عید سعید قربان ، مدیر کل بهزیستی استان هرمزگان با تبریک عید بندگی و دلدادگی، از اجرای پویش عید تا عید در استان خبر داد و افزود : با هدف جمع آوری نذورات مردمی و توزیع میان نیازمندان و به منظور ارتقای سطح معیشت خانواده های تحت حمایت بهزیستی ، پویش مذکور از عید سعید قربان تا عید غدیر خم ، همزمان با سراسر کشور در هرمزگان اجرا می شود.

سامیه جهانشاهی در ادامه اظهار داشت : خیرین عزیز و شهروندان می توانند کمک های نقدی خود را از طریق شماره حساب مشارکت های مردمی ۴۱۶۲۰۳۴۵۴۱۶۷۶۸۰۰ ، شماره شبا ۱۷۰۱۰۰۰۰۴۱۶۲۰۳۴۵۴۱۶۷۶۸۰۰ IR و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۷۳۵۸۵۳۲ نزد بانک مرکزی به دست نیازمندان برسانند.

وی تصریح کرد : اداره کل بهزیستی استان هرمزگان ، کلیه ادارات بهزیستی شهرستانها و مراکز شبانه روزی نیز در عید قربان آماده دریافت کمک های نقدی ، غیرنقدی ،نذورات و گوشت قربانی همشهریان عزیز هستند.

کد خبر 110132

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد