دیدار مدیرعامل مجمع خیرین سلامت مازندران با مدیرکل بهزیستی استان

طهماسب پور مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان مازندران با حضور در اداره کل بهزیستی مازندران با بریمانی مدیرکل بهزیستی استان در راستای تسهیلگری در ارائه خدمات پزشکی به جامعه هدف دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ مدیرکل بهزیستی مازندران در این دیدار گفت: خیرین شرکای اجتماعی و سرمایه ای ارزشمند برای ارتقای نظام سلامت گروه هدف بهزیستی استان می باشند که در حوزه های مختلف یاری گر و پشتیبان سازمان در اجرای برنامه ها هستند.

وی با مهم برشمردن نقش خیرین سلامت در پیشبرد اهداف سازمان افزود: خیرین سلامت استان در زمینه ارایه خدمات پزشکی، تجهیزات درمانی و اجرای طرح های سلامت در جهت کمک به جامعه هدف بهزیستی همواره در کنار ما بوده اند و نقش بسزایی در مرتفع نمودن چالش های درمانی مددجویان ایفا می کنند.

مدیرکل بهزیستی استان در پایان گفت: تعامل و هم افزایی بین این دو مجموعه و استفاده حداکثری از ظرفیت های طرفین منجر به افزایش سرعت در اجرای امورات موتبط با گروه هدف بهزیستی می شود. 

در این نشست با تاکید بر لزوم هم افزایی بیشتر در احصا نیازمندی پزشکی و درمانی جامعه ی هدف، نوع و نحوه ی تعاملات و پیگیری ها، چالش های حوزه بهداشت و سلامت مددجویان بهزیستی استان بحث و تبادل نظر شد.

کد خبر 110025

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد