نجف‌آباد| پویش نذر خدمت با مشارکت کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره)برگزار شد

پویش نذر خدمت به نیابت از شهید قاسم سلیمانی، همزمان با هفته ازدواج توسط اداره بهزیستی با مشارکت کمیته امداد شهرستان نجف‌آباد در حسینیه شهید باقری شهر جوزدان برگزار شد.

   به گزارش روابط عمومی، رئیس بهزیستی شهرستان نجف آباد در خصوص انتخاب شهر جوزدان بعنوان محل برگزاری پویش نذر خدمت گفت: محله‌محوری و هم‌افزایی مسئولین با شهروندان و جامعه هدف بهزیستی و افزایش رضایتمندی شهروندان و مددجویان در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و دسترسی آسان به خدمات مورد نیاز آنان؛ از اهداف برگزاری میز خدمت در مناطق مختلف شهری خواهد بود.

علیرضا قناعت‌کار از استمرار برگزاری پویش نذر خدمت در سایر نقاط شهرستان خبرداد و افزود: در صدد هستیم تا با مشارکت بین دستگاهی، به بهبود هرچه بهتر کیفیت زندگی مددجویان و شهروندان بپردازیم.

وی دراین دیدار ضمن ملاقات با مردم و گفتگو با آنها، در خصوص آسیب‌های اجتماعی و همچنین با توجه به هفته ازدواج، در خصوص مهارت‌های زندگی و مسایل و مشکلات مربوط به خانواده‌ها گفت: امروزه مشکلات اقتصادی تاثیر بسزایی بر روابط خانوادگی افراد داشته و منجر به بروز اختلافات خانوادگی شده است.

قناعت‌کار با اشاره به مراکز مشاوره تحت پوشش بهزیستی؛ از مردم خواست تا با مراجعه به مراکز مشاوره و دریافت راهنمایی از مشاورین متخصص، به حل مشکلات خود بپردازند و در این راستا به ارائه کمک‌های مالی در راستای استفاده افراد بی‌بضاعت از مشاوره اشاره کرد.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان نجف‌آباد اظهار کرد: در این پویش ضمن اطلاع‌رسانی گسترده به اهالی، ضمن برگزاری میزخدمت؛ به ارائه خدماتی نظیر مشاوره روانشناختی، انجام غربالگری اضطراب کودکان ۵ تا۶ سال و غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال نیز پرداخته شد.

به گزارش روابط عمومی، در این پویش قناعت‌کار رئیس اداره بهزیستی شهرستان نجف‌آباد و خودسیانی رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) این شهرستان با حضور در حسینیه شهید باقری شهر جوزدان به دیدار و گفتگوی چهره به چهره با مردم و مددجویان تحت پوشش هر دو دستگاه پرداختند و  با مشارکت بین‌دستگاهی، به حل مشکلات و ارائه راه حل جهت مرتفع شدن مشکلات مددجویان اهتمام ورزیدند.
در حاشیه این دیدار قناعت‌کار از مجتمع خدمات بهزیستی در حال ایجاد جوزدان بازدید کرد و روند بازسازی مجتمع را مورد بررسی قرار داد.

کد خبر 109983

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد