پیام تبریک مدیرکل بهزیستی کردستان در پی قهرمانی پوریا سعیدی

حسین رسولی مدیرکل بهزیستی کردستان با صدور پیامی، قهرمانی جهانی تیم ملی فوتسال ناشنوایان زیر ۲۱ سال ایران که با همراهی ورزشکار کردستان پوریا سعیدی همراه بود را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی کردستان؛ پیام وی به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

ورزشکاران توانخواه ایران اسلامی در رشته فوتسال ناشنوایان بار دیگر صحنه هایی از اقتدار و غرور ملی را در جریان مسابقات قهرمانی جهان فوتسال قزاقستان (زیر ۲۱ سال) برای جهانیان به نمایش گذاشتند.

ورزشکاران توانخواه همواره با تلاش و پشتکارشان در عرصه های مختلف، قله های افتخار را فتح می کنند و بارها نشان داده اند که برای پیشرفت و رسیدن به پیروزی هیچ عاملی نمی تواند مانعشان شود و با موفقیتشان موجب خرسندی و سرفرازی خانواده و میهن خود می شوند که این پشتکار و تلاش بسیار ارزشمند و هر روز و هر لحظه شایسته تقدیر است.

لذا اینجانب کسب قهرمانی تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران و درخشش "فوتسالیست کردستانی و ارزشمند تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران پوریا سعیدی در مسابقات جهانی قزاقستان ۲۰۲۴ را به این عزیز و خانواده گرامیشان ، مربیان و اهالی ورزش کردستان و ایران تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برایشان سلامتی و موفقیت های بیشتر در میادین ورزشی خواستارم.

حسین رسولی مدیرکل بهزیستی استان کردستان

کد خبر 109888

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد