گلپایگان|  مناسب‌سازی اقدامی مؤثر در خدمت به جامعه معلولین و سالمندان

جلسه کمیته مناسب‌سازی شهرستان با حضور اعضای شورا برگزار شد.

   به گزارش روابط عمومی، معاون عمرانی فرمانداری شهرستان گلپایگان، ضمن تقدیر از پیگیری‌های بهزیستی جهت برگزاری جلسات کمیته و پیگیری اجرای مصوبات، بر برگزاری جلسات کمیته مناسب‌سازی به صورت فصلی در سال ۱۴۰۳ تاکید کرد.

 فخری زاده گفت: برگزاری مستمر جلسات کمیته‌مناسب سازی در شهرستان نشان از  اهمیت این موضوع دارد و دستگاه‌ها باید در جهت اجرای مصوبات جدی باشند.

قائمی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان گلپایگان با تأکید بر اهمیت مناسب‌سازی برای همه اقشار جامعه گفت: مناسب‌سازی اقدامی مؤثر در خدمت به جامعه معلولین و سالمندان است و لازم است دستگاه‌های اجرایی به خصوص دستگاه‌هایی که بیشترین ارتباط را با معلولین و جانبازان و همچنین سالمندان دارند به مناسب‌سازی اهمیت بیشتری بدهند.

در ادامه مرتضی طبرزدی‌پور کارشناس مناسب‌سازی اداره بهزیستی با ارائه گزارش بازدید مناسب‌سازی از دستگاه‌ها و اماکن عمومی مهمترین مانع سرعت‌بخشی به مناسب‌سازی در شهرستان را عدم‌تخصیص بودجه مناسب دستگاه‌ها برای بازسازی و مناسب‌سازی ساختمان‌ها دانست و از معاون فرمانداری خواستار پیگیری بودجه مناسب سازی از طریق تملک دارایی‌ها شد.

بازدید از اماکن در حال ساخت، رعایت مناسب‌سازی در خیابان امام خمینی با توجه به اقدامات عمرانی درحال اجرا توسط شهرداری در این خیابان، تعیین تکلیف خودرو ون مناسب‌سازی شده توسط شهرداران از دیگر مصوبات در این جلسه بود.

به گزارش روابط عمومی، جلسه کمیته مناسب‌سازی شهرستان جهت بررسی اجرای مصوبات قبلی این کمیته در سال ۱۴۰۲ به ریاست فخری‌زاده معاون عمرانی فرمانداری و با حضور قائمی سرپرست اداره بهزیستی، طبرزدی‌پور کارشناس مناسب‌سازی این اداره و دیگر اعضاء کمیته در سالن شهدای اداره بهزیستی برگزار شد.

گلپایگان|  مناسب‌سازی اقدامی مؤثر در خدمت به جامعه معلولین و سالمندان

گلپایگان|  مناسب‌سازی اقدامی مؤثر در خدمت به جامعه معلولین و سالمندان

کد خبر 109868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد