بندرلنگه | برگزاری جلسه مناسب سازی اماکن و محیط های شهری شهرستان بندرلنگه

اولین جلسه مناسب سازی اماکن و محیط های شهری شهرستان بندرلنگه با حضور معاون عمرانی فرمانداری در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ اولین جلسه مناسب سازی اماکن و محیط های شهری شهرستان بندرلنگه با حضور حمایتی معاون عمرانی فرمانداری ، سیده لیلا موسوی سرپرست بهزیستی شهرستان بندرلنگه و روسای دستگاههای اجرایی در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

سیده لیلا موسوی سرپرست بهزیستی شهرستان بندرلنگه در این جلسه با ارائه گزارشی از وضعیت مناسب سازی اماکن ، در خصوص ضرورت اهتمام جدی و پرداختن به مناسب سازی شهر، شامل: ایجاد رمپ مناسب برای ادارات، پیاده روها، پارک‌ها و فضای سبز، رفع سد معابر سطح شهر، مناسب سازی سرویس های بهداشتی عمومی و ایجاد سرویس بهداشتی فرنگی پارکها و ایجاد عابر بانکهای مناسب سازی شده برای استفاده آسان معلولین ،جامعه هدف و سالمندان مطالبی بیان کرد.

حمایتی معاون فرماندار نیز در این جلسه با بیان اهمیت همت همگانی برای مناسب سازی سطح شهر و ادارات به نحو مطلوب اظهار داشت : باید زمینه را برای حضور افراد دارای معلولیت و سالمندان در جامعه فراهم نماییم تا این عزیزان بتوانند از حقوق برابری با دیگر شهروندان برخوردار باشند. ‎

وی همچنین بر لزوم شناسایی نقاط مشکل دار سطح شهر و اولویت بندی آنها تاکید کرد و گفت: تیم های نظارتی بر اماکن عمومی مثل سرویس های بهداشتی سطح شهر، ادارات و بانک هایی که افراد دارای معلولیت بیشتر با آنها سر و کار دارند نظارت و آنها را در اولویت مناسب سازی قراردهند.

‎وی در ادامه بر اجرای مصوبات تاکید کرد.

کد خبر 109840

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد