بندر خمیر | پیشبرد اهداف در گرو تعامل سازنده بین بخشی است

رئیس بهزیستی شهرستان خمیر با معاون اداری و منابع انسانی کارخانه سیمان هرمزگان دیدار و در خصوص گسترش همکاری های مشترک با وی گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ رئیس بهزیستی شهرستان خمیر با معاون اداری و منابع انسانی کارخانه سیمان هرمزگان دیدار و در خصوص گسترش همکاری های مشترک با وی گفتگو کرد.

عزیز براندیش ضمن تشکر از حمایت های سیمان هرمزگان از بهزیستی در سالهای گذشته امیدواریم این همکاری بیش از پیش در سالهای آینده ادامه داشته باشد.
رئیس بهزیستی خمیر ارائه خدمات آموزشی ، مشاوره ای و انواع خدمات پیشگیرانه و همچنین خدمات توانبخشی برای جامعه و بخصوص کارکنان سیمان هرمزگان و خانواده های آنان در دستور کار بهزیستی هست و این اداره آمادگی ارایه این خدمات در قالب تفاهم نامه می باشد.
مهندس تقی زاده معاون امور اداری و منابع انسانی کارخانه سیمان هرمزگان ضمن استقبال از ارائه پیشنهاد بهزیستی در خصوص طرح ها و برنامه های پیشگیرانه برای کارکنان و خانواده های سیمان هرمزگان ابراز داشت: سیمان هرمزگان بصورت مستقیم تعداد ۶ هزار نفر و بصورت غیر مستقیم بالغ بر ده هزار نفر را مشغول به کار کرده است و این،جامعه بزرگی است که نیاز به ارائه خدمات مرتبط با سلامت روان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی می باشد.
وی افزود : سیمان هرمزگان در سالهای اخیر سرآمد انجام مسئولیت های اجتماعی در شهرستان بودند و حتما هم راستا شدن این کار با خدمات بهزیستی می تواند تحولی شگرف در ارایه خدمات به جامعه هدف بهزیستی و شهرستان خمیر باشد.

کد خبر 109814

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد