جزییات دریافت کارت و برگزاری اولین آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت

عبدالدحمن سلیم حقیقی مدیر روابط عمومی بهزیستی فارس با بیان این که کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی اختصاصی افراد دارای معلولیت از روز دوشنبه ۱۴ خرداد  ماه قابل دریافت است گفت:

"اولین آزمون اسـتخدامی اختصاصی افراد دارای معلولیت" در روز پنج‌شـنبه ۱۷ خردادمــاه ۱۴۰۳، با حضور ۱۲۸۰۸ داوطلب دارای معلـولیت در ۳۱ اسـتان برگزار خواهد شد و در استان فارس هم ۹۰۶ نفر برای تصدی ۲۸۵ سهمیه استخدامی رقابت می کنند.
کارت ورود به جلسه، از روز دوشنبه ١٤ خردادماه ١٤٠٣ بر روی پروفایل کاربری داوطلبان به نشانی hrtc.ir قابل مشاهده خواهد بود.

سلیم حقیقی تشریح کرد:
باتوجه به اینکه فرآیند "باجه رفع نقص آنلاین" در پروفایل کاربری داوطلبان ایجاد شده است، چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون مشاهده شد، داوطلبان ‌توانند ابتدا نسبت به اصلاح این اطلاعات اقدام و سپس کارت ورود به جلسه آزمون خود را دریافت کنند.

و درصورتی که کارت ورود به جلسه دارای اشکالاتی نظیر واضح نبودن عکس، درج عکسی غیر از عکس داوطلب و ... باشد، ضروری است در روز چهارشنبه ۱۶ خردادماه از ساعت ۹ الی ۱۳ با همراه داشتن کارت شناسایی معتبر و دو قطعه عکس ۳*۴ به نماینده مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مستقر در باجه رفع نقص به آدرس شیراز _بلوار زند _میدان امام حسین_انتهای کوچه بین استانداری و دانشگاه علوم پزشکی_معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان فارس
مراجعه نمایند.

مدیر روابط عمومی بهزیستی فارس با اشاره به این که ۱۵۱ نفر منشی (۷۲ زن و ۷۹ مرد)برای همراهی با داوطلبان نیازمند این خدمت در نظر گرفته شده است گفت:تمهیدات مربوط به برگزاری آزمون اعم از ایاب و ذهاب,اسکان و همچنین بسیج کامل نیروها و امکانات به جهت حضور داوطلبان و تکریم جامعه هدف معزز مشخص و مصوب شده است.

او در  پایان افزود:این آزمون در شیراز همزمان باسراسر کشور،روز پنج شنبه ۱۷ خرداد ماه ساعت ۷:۳۰ صبح در ساختمان شماره ۲ دانشکده مهندسی به آدرس میدان نمازی خیابان ملاصدرا برگزار می گردد.

کد خبر 109260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد