برگزاری آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت

 

مدیر کل بهزیستی فارس از برگزاری نخستین آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت خبر داد.

محمدرضا هوشیار مدیر کل بهزیستی فارس اظهار داشت:

نخستین آزمون فراگیر جذب و استخدام افراد دارای معلولیت دارای مدرک لیسانس تا دکترا  که  *دستاورد دولت سیزدهم و ماحصل توجه ویژه رئیس جمهور شهید*  به جامعه هدف بهزیستی است در تاریخ ۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۳  ساعت ۷ ونیم صبح بصورت همزمان با سایر استان های کشور در شیراز برگزار می گردد.

او در ادامه با بیان این که بیش از ۴هزار نفر از افراد دارای معلولیت در سراسر کشور در این آزمون جذب می شوند,افزود :در استان فارس ۹۰۶ نفر برای ۲۸۵ سهمیه استخدامی رقابت خواهند کرد.

مدیر کل بهزیستی فارس با اشاره به این که ۱۵۱ نفر منشی (۷۲ زن و ۷۹ مرد)برای همراهی با داوطلبان نیازمند این خدمت در نظر گرفته شده است گفت:تمهیدات مربوط به برگزاری آزمون اعم از ایاب و ذهاب,اسکان و همچنین بسیج کامل نیروها و امکانات به جهت حضور داوطلبان و تکریم جامعه هدف معزز مشخص و مصوب است.

هوشیار افزود این آزمون در ساختمان شماره ۲ دانشکده مهندسی به آدرس میدان نمازی خیابان ملاصدرا برگزار می گردد.

مدیر کل بهزیستی فارس خاطر نشان کرد:«پیگیری امور افراد دارای معلولیت در سطح کلان در دولت سیزدهم و به صورت ویژه توسط سازمان بهزیستی در چند سال اخیر صورت گرفته است. در موضوعات متعددی مربوط به حقوق افراد دارای معلولیت و اجرای قانون حمایت از این افراد اقدامات ویژه‌ای رخ داده است. یکی از این پیگیری‌ها موضوع آزمون اختصاصی معلولان بود؛ همین رویکرد دولت سیزدهم و اهتمام ویژه سازمان بهزیستی در مطالبه‌گری از دستگاه‌های ذیربط منجر به شکل‌گیری این اتفاق برای نخستین بار شد و اکنون شاهد تحقق و برگزاری این رویداد مهم هستیم.

کد خبر 109209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد