برگزاری جلسه کمیته تخصصی امور فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر

جلسه کمیته تخصصی امور فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با حضور کلیه اعضا در بهزیستی هرمزگان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ جلسه کمیته تخصصی امور فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به ریاست سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان و با حضور آمنه همت معاون پیشگیری بهزیستی هرمزگان و جمعی از نمایندگان دستگاههای اجرایی عضو در سالن جلسات حوزه مدیریت بهزیستی هرمزگان برگزار شد.  

در ابتد ضمن ارائه پیشنهادات نمایندگان دستگاههای عضو در خصوص فعالیت ها و برنامه های پیشگیرانه در سال‌جاری ، برنامه های مصوب هفته مبارزه با مواد مخدر تشریح و پیشنهادات نمایندگان دستگاهها بررسی گردید.

مدیر کل بهزیستی استان هرمزگان و رییس کمیته امور فرهنگی و پیشگیری در این جلسه با بیان اینکه روز ۲۶ ژوئن مصادف با پنجم تیر ماه به عنوان روز جهانی مبارزه با سوء مصرف مواد مخدر نامگذاری گردیده است اظهار داشت : مشکل مواد مخدر یکی از آسیب برانگیزترین مسائلی است که جامعه جهانی با آن رو به رو بوده و تاثیرات نامناسبی را در ابعاد مختلف فردی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، امنیت و جلوگیری از توسعه پایدار در جوامع گذاشته است. بنا براین باید  نسبت به تقویت اقدامات و همکاری‌های بین بخشی  برای رسیدن به محیطی عاری از اعتیاد و مصرف مواد تلاش نماییم.

جهانشاهی در ادامه با تاکید بر لزوم تدوین برنامه‌های تخصصی با پایه علمی و آموزشی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر خواستار اجرای برنامه‌های خلاقانه و اثربخش در طول این هفته شد.

کد خبر 109179

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد