پیام تسلیت مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان به مناسبت سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و قیام تاریخ‌ساز ۱۵ خرداد پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، ناصر چاووشی به مناسبت ایام حزن‌انگیز نیمه خرداد، سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و قیام تاریخ ساز پانزدهم خرداد پیامی صادر کرد.

متن پیام مدیرکل به این شرح است:

بسمه تعالی

   نیمه خرداد سالروز قیام و عروج بزرگمردی است که ظهور و حیات انقلاب اسلامی مرهون اندیشه پاک، خالص و الهی اوست. خرداد، ماهِ حادثه‌های بزرگ در تاریخ کشور ما است؛ گاه آن چنان سایه حزن را همچون چهاردهم خرداد و ارتحال ملکوتی امام خمینی رضوان الله تعالی علیه بر کشور مستولی می‌کند و در میان این همه حزن و اندوه، حضور انبوه و میلیونی ملت ایران و حتی مسلمانان و شیفتگان خمینی کبیر در مراسم تشییع  ابرقهرمان قرن، دنیا را مات و مبهوت می‌کند و گاه در پانزدهم خردادش سرآغاز و نقطه عطف حرکت و نهضتی می‌شود که به انقلابی بزرگ و بی‌نظیر منجر و مایه بهت و شگفتی جهانیان می‌شود.

امام‌ خمینی‌(ره)، یک‌ حقیقت‌ همیشه‌ زنده‌ است. رهبری بی‌بدیل که ایمان به مبدا و معاد و مکتب پیامبراکرم (ص) از ایشان، انسانی شجاع و خدا ترس ساخته بود. نام‌ او پرچم‌ انقلاب‌، راه‌ او راه‌ انقلاب‌ و اهداف‌ او اهداف‌ انقلاب‌ است لذا بر همگان لازم است تا با تبیین اهداف انقلاب در جهت تحقق آرمان‌های آن بزرگمرد گام بردارند.

اینجانب؛ ضمن تسلیت چهاردهم خرداد، سالروز رحلت جانسوز حضرت امام خمینی(ره)، بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران با وفایش در فاجعه قیام خونین پانزدهم خرداد ۱۳۴۲، امید است با پاسداری از آرمان‌های والای بنیان گذار جمهوری اسلامی و خون پاک شهدا و تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری، برای اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی بیش از پیش تلاش نماییم.

دکتر ناصر چاووشی
مدیرکل بهزیستی استان اصفهان

کد خبر 109168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد