رودان | برگزاری جلسه کارگروه پیشگیری از آسیب های اجتماعی

جلسه کارگروه پیشگیری از آسیب های اجتماعی با حضور معاون فرماندار رودان و جمعی از نمایندگان ادارات در محل سالن جلسه بخشداری بیکاه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ جلسه کارگروه پیشگیری از آسیب های اجتماعی با حضور معاون فرماندار رودان و جمعی از نمایندگان ادارات در محل سالن جلسه بخشداری بیکاه برگزار گردید.

در این جلسه که با هدف هم اندیشی برای رفع مشکلات و موانع برنامه های پیشگیری آسیب های اجتماعی برگزار گردید ؛ حمیده بازگشا جاودان رییس اداره بهزیستی شهرستان رودان با اشاره به ناهنجاری های اجتماعی عنوان کرد : باید از همه ظرفیت های نخبگان ، روحانیون ، دانشجویان و.. استفاده کنیم تا بتوانیم تاکید دولت بر کاهش آسیب های اجتماعی را مدیریت کنیم.

وی عدم استقبال از کلاس های آموزشی و کارگاه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی از دلایل بروز آسیب های اجتماعی بیان کرد و افزود: یکی از راه های کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، تعمیق  باورهای دینی و تقویت بنیه اعتقادی است که باید بیش از پیش مورد توجه همه مسئولین به ویژه در حوزه آموزش و پرورش، رابطین و مجریان پیشگیری قرار گیرد.

در ادامه جلسه در خصوص اقدامات موردنیاز در زمینه ارتقاء نشاط اجتماعی، استفاده از مشاوران با تجربه در ارائه آموزشهای مهارتی به اقشار مختلف و جوانان،برگزاری طرح های رشد مدار آموزش و پرورش در حوزه جوانان، آموزش همزمان والدین جهت کاهش آسیب اجتماعی، ایجاد بستر مناسب جهت برگزاری کلاس های آموزشی،مشاوره های تخصصی به جوانان و .... تصمیماتی اتخاذ گردید.

کد خبر 109156

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد