رقابت ۶۸۳ فرد دارای معلولیت استان برای استخدام در دستگاه های اجرایی

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی از رقابت ۶۸۳ فرد دارای معلولیت استان برای استخدام در دستگاه های دولتی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی، دکتر فرگل صحاف در نشست هماهنگی و هم‌اندیشی آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت، با بیان اینکه نخستین آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت به همت سازمان بهزیستی کشور به صورت سراسری برگزار خواهد شد؛ بیان داشت: ۲۸۷ نفر از شرکت کنندگان زن و ۳۹۶ نفر از آنان مرد می باشند.

وی از رقابت شرکت کنندگان برای تصدی ۴۰ عنوان شغلی در ۲۳ دستگاه دولتی استان خبر داد و ابراز داشت: مسئولیت هماهنگی و اندیشیدن تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون فوق برعهده مرکز آزمون های جهاد دانشگاهی می باشد و اداره کل بهزیستی استان نیز در کنار آنان تمام تلاش خود را برای تسهیل و برگزاری مطلوب آزمون افراد دارای معلولیت، با پیش بینی و همراهی ۶۰ منشی یاریگر، ویژه توان‌یابان دارای معلولیت بینایی و جسمی، دو مترجم زبان اشاره ویژه ی ناشنوایان در نظر گرفته است تا این آزمون به بهترین صورت برگزار شود.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی  با تاکید بر اینکه،  راهکارهای لازم برای فراهم نمودن شرایط مناسب برای انجام آزمون استخدامی اندیشیده شده است، اظهار داشت  :تمامی تلاش خود را برای فراهم نمودن مقدمات برگزاری آزمون  انجام خواهیم داد تا ان شاءالله حتی یک نفر از ثبت نام کنندگان مشکلی برای شرکت در این رویداد نداشته باشد و به نحو احسن این آزمون برگزار شود.

شایان ذکر است؛ نخستین آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت در استان ساعت ۹ صبح روز پنج شنبه مورخه ۱۴۰۳/۰۳/۱۷ در مرکز آموزشی ماشین سازی تبریز واقع در محله قراملک برگزار خواهد شد.

در پایان این جلسه، مقرر شد نمایندگان حوزه منابع انسانی و پشتیبانی، ضمن بازدید از فضاهای درنظر گرفته شده برای برگزاری آزمون، نکات لازم جهت تردد معلولین در روز آزمون را بررسی کرده و  در فرصت باقی مانده نسبت به رفع نواقص اقدام لازم صورت گیرد.

کد خبر 109096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد