خدمات بهزیستی در مراکز شبانه روزی و آسیبهای اجتماعی قابل تقدیر است.

حجت‌الاسلام «سید اسماعیل حسینی مقدم» سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم در بازدید از مراکز حوزه آسیب دیدگان اجتماعی استان از خدمات بهزیستی تقدیر کرد.

 حجت‌الاسلام «سید اسماعیل حسینی مقدم» سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم در بازدید از مراکز حوزه آسیب دیدگان اجتماعی استان از خدمات بهزیستی تقدیر کرد.

در جریان این بازدید که مشاور فرهنگی استاندار و دکتر غریب مدیر کل اجتماعی استانداری ، مریم عرب‌نژاد سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری هم حضور داشتند از مجموعه مراکز (مرکز مداخله در بحرانهای اجتماعی ، مرکز اورژانس اجتماعی 123 و تیم های سیار ، قرنطینه ، خانه سلامت زنان و دختران ، خانه امن ، خط و مرکز مشاوره 1480 و... ) بهزیستی قم بازدید شد و سید صادق میرئی مدیر کل گزارش مفصلی از خدمات بهزیستی استان قم در حوزه رصد ، پیشگیری ، کاهش و کنترل آسیبهای اجتماعی ارائه کرد و افزود: همانطور که همگان مستحضرید بحث آسیبهای اجتماعی از دغدغه های مهم رهبر معظم انقلاب و دولت محترم است و خصوصا این مقوله در استان و شهر مقدس قم نیازمند نگاه ویژه و برنامه ریزی مناسب و فرا استانی است .

میرئی افزود: به لحاظ شرایط مذهبی و معنوی استان و قرار گرفتن بر شاهراه ارتباطی 17 استان کشور قم بارانداز سرریز آسیبهای اجتماعی سایر استانهاست و درصد بالایی از مقیمان مراکز آسیببهای ما را افراد غیربومی و حتی اتباع بیگانه شامل می شوند لذا بهزیستی به عنوان بخشی از این ساختار اجرایی آمادگی کامل دارد با بهره گیری از نظرات و دیدگاه های متخصصین حوزه و دانشگاه و مسولین در جهت بهبود وضعیت استان گام برداریم .

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی مقدم سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم در جریان این بازدید ضمن تقدیر از خدمات متعدد و متنوع بهزیستی در حوزه آسیب های اجتماعی ، این خدمات خالصانه را همراه با مشقت و در عین حال مهجوری و گمنامی برشمرد و خواستار توجه خاص متولیان حوزه آسیب ها با بهره گیری از همه ظرفیتهای معنوی و فرهنگی استان برای بهبود وضعیت استان شد.

کد خبر 108809

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد