شیراز|بازدید گروه un از ۳ طرح ومرکز کاهش آسیب اعتیاد بهزیستی شیراز

گروه un متشکل از دکتر نامداری مدیر گروه اچ آی وی وزارت بهداشت، دکتر محضری مدیر دفتر پیشگیری وکنترل اچ آی وی بهزیستی کشور و دکتر تجلیلی نماینده UNODC و هیات همراهان گلوبال فاند دانشگاه علوم پزشکی شیراز باهمراهی معاون پیشگیری بهزیستی فارس، مدیر بهزیستی شیراز، کارشناسان دفتراعتیاد وکاهش آسیب بهزیستی فارس، نمایندگان حراست، کارشناس مسئول پیشگیری وکارشناس کاهش آسیب بهزیستی شیراز از مراکز کاهش آسیب اعتیاد بهزیستی شیراز بازدید نمودند.

این بازدید باهدف بررسی اقلام دریافت شده و استفاده شده ومستندات آن در مراکز، موسسات، معاونت پیشگیری و شهرستان شیراز انجام شد.

در این برنامه ایستگاه کاهش آسیب اعتیاد زرین باوران تبسم مهر و مرکزگذری شهرک بهار بازدید و پس از آن حضور درجلسه گروه ترنس صورت پذیرفت.

برگزاری جلسه با حضور مدیرکل بهزیستی فارس و بررسی ابعاد فعالیت و ارایه گزارش و بعد از آن بررسی آمار در معاونت پیشگیری بهزیستی فارس بخش های دیگری از این برنامه بود.

در این برنامه آمارمختلف اقلام تحویلی وتوزیع شده به مراکز و ایستگاه و گروه ترنس با دقت شمارش وبررسی گردید و با توجه به اعلام گزارش دکتر تجلیلی مسئول این تیم، دقت و صحت آمار مراکز استان فارس قابل تقدیر است.

کد خبر 108714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد