شناسایی زمینه های رونق زیست تجردخواهانه و شکل گیری خانه مجردی‌های شبکه محور

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی، جلسه دفاع از طرح پژوهشی مصوب سازمان مدیریت و برنامه ریزی با عنوان شناسایی زمینه‌های رونق زیست تجرد خواهانه و شکل‌گیری خانه مجردی‌های شبکه محور با حضور مدیرکل، معاون پشتیبانی و منابع انسانی، دبیر شورا، ناظرطرح وهمکاران حوزه تخصصی بهزیستی در محل اداره کل بهزیستی خراسان رضوی برگزار گردید.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی درخصوص این جلسه، گفت: مجری این طرح پژوهشی دانشگاه فردوسی مشهد و محقق دکتر حسین میرزایی عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی مشهد و کارفرما نیز اداره کل بهزیستی خراسان رضوی می‌باشد. این طرح در سال 1401 توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به تصویب رسید و پس از انجام مراحل اداری بر روی پورتال سازمان مدیریت جهت شرکت علاقه‌مندان بارگزاری شد. پژوهشگران پس از تکمیل پروپوزال به عنوان متقاضی تحقیق در این طرح، پیشنهادات تحقیقی خود را به سازمان مدیریت ارائه کرده و سازمان مدیریت  نیز پیشنهادهای موجود را به اداره کل بهزیستی جهت بررسی، امتیازدهی و انتخاب برترین پروپوزال ارسال کرد. پس از بررسی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی، پیشنهادات مجددا به سازمان مدیریت ارسال شد و طرح پژوهشی به محققی که بالاترین امتیاز را دریافت کرده بود، تعلق گرفت.

دکتر مسعود فیروزی افزود:  برای طرح مذکور یک ناظر تخصصی از اداره کل بهزیستی تعیین گردید که محقق کلیه مراحل تحقیق را می‌بایست با نظر و تایید ناظر به اتمام برساند. پس از یکسال تحقیق و کار پژوهشی، محقق آماده دفاع از طرح مذکور شد و داوران در دو بخش داخلی که شامل کارشناس مسئولان و در بخش خارجی شامل اساتید دانشگاه‌ها می‌شدند، این طرح را مطالعه کرده و ضمن طرح نظرات و پیشنهادات، اصلاحیات لازم را ارائه نمودند. محقق پس از اصلاح موارد ذکر شده در جلسه کاربست حضور پیدا خواهد کرد و رهیافت‌های تحقیق و یافته‌های آن را به اشتراک می‌گذارد و حوزه تخصصی را در راستای ارتقاء و افزایش سطح کیفی خدمت رساندن به جامعه هدف کمک خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته یک طرح پژوهشی دیگر نیز با موضوع بررسی چالش‌های پایدار افراد دارای معلولیت در حوزه توانبخشی به تصویب رسیده است که به زودی جلسه دفاعیه از این طرح نیز برگزار خواهد شد.

کد خبر 108300

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد