میز ارتباطات مردمی بهزیستی در مسجد جامع سنندج با حضور مدیرکل و سایر مسئولان استانی

در راستای تداوم ارتباط مستقیم با مردم و رسیدگی به مشکلات و درخواست‌های آنان، میز ارتباطات مردمی اداره کل بهزیستی استان کردستان با حضور رسول رسولی، مدیرکل و صبا رئیس اداره ارتباطات مردمی، در روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه در مسجد جامع سنندج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان: در این برنامه، مدیران کل سایر ادارات استان نیز حضور داشتند و میزهای خدمت خود را برپا نمودند تا از نزدیک با مردم دیدار و گفتگو کرده و به درخواست‌ها و مشکلات آنان رسیدگی کنند.

رسولی در سخنانی ضمن گرامیداشت روز خانواده و تکریم مقام پدر و مادر، اظهار داشت: "هدف از برگزاری این میز ارتباطات، ایجاد فرصتی برای دیدار رو در رو با مردم و رسیدگی به مشکلات و درخواست‌های آنان است. "

وی با تأکید بر اهمیت ارتباط مستقیم با مردم و پاسخگویی به مطالبات آنان، افزود: "ما متعهد هستیم که با حضور در بین مردم، از نزدیک با مشکلات و دغدغه‌های آنان آشنا شویم و برای حل آنها تلاش کنیم. "

حضور مدیران کل سایر ادارات استان در این برنامه، فرصتی را برای مردم فراهم کرد تا از نزدیک با مسئولان مربوطه دیدار و گفتگو کرده و مشکلات خود را در حوزه‌های مختلف مطرح کنند.

این اقدام با هدف تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات بهتر به مردم انجام شد و امید است با برگزاری چنین برنامه‌هایی، شاهد افزایش ارتباط مستقیم مسئولان با مردم و رسیدگی هر چه بهتر به مشکلات و درخواست‌های آنان باشیم.

منبع: روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان

کد خبر 108284

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد