مریوان | گرامیداشت دهه کرامت و روز دختر

در راستای گرامیداشت دهه کرامت و روز دختر، اداره بهزیستی شهرستان مریوان اقدام به برگزاری دو برنامه فرهنگی و معنوی برای بانوان و دختران تحت حمایت خود نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان: در این مراسم موسسه رفاه نابینایان و کم‌بینایان مریوان با همکاری اداره بهزیستی، در تاریخ ۲۷ اردیبهشت، اردوی تفریحی، ورزشی برای دختران نابینا و کم‌بینای این شهرستان برگزار کرد.

این اردوی یک روزه در مکانی مناسب با حضور جمعی از این دختران برگزار شد و برنامه‌های متنوعی از جمله مسابقات دومینو و طناب کشی برای آنان تدارک دیده شده بود.

صباح خورند، رئیس موسسه رفاه نابینایان و کم‌بینایان مریوان، در سخنانی ضمن اشاره به اهمیت توجه به نیازها و خواسته‌های دختران نابینا و کم‌بینا، اظهار داشت: این دختران نیز مانند سایر دختران جامعه، حق برخورداری از امکانات و فرصت‌های برابر را دارند و باید تلاش کنیم تا زمینه‌های لازم برای رشد و شکوفایی استعدادهای آنان فراهم شود.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این اردو ایجاد فضایی شاد و مفرح برای این دختران و ارتقای روحیه آنان در کنار گرامیداشت دهه کرامت و روز دختر بود، افزود: خوشبختانه این اردو با استقبال گرم دختران عزیز روبرو شد و امیدواریم بتوانیم در آینده نیز چنین برنامه‌هایی را به صورت مستمر برای این عزیزان برگزار کنیم.

در ادامه این برنامه خالد ایرانی، رابط فرهنگی مریوان، با ارائه مطالبی پیرامون جایگاه و منزلت دختران در دین مبین اسلام، به تفسیر آیات قرآن کریم در این زمینه پرداخت.

در برنامه دوم در تاریخ ۲۹ اردیبهشت واحد اورژانس اجتماعی و مرکز مثبت زندگی ۷۳۵ مریوان با دعوت از تعدادی از بانوان و دختران تحت حمایت خود، به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر و در پاسداشت دهه کرامت، از بقاع متبرکه واقع در روستای نژمار از توابع بخش مرکزی مریوان بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید، ضمن زیارت از بقاء، کارشناسان مطالبی را در خصوص جایگاه زن در جامعه ارائه نمودند.

این اقدامات در راستای گرامیداشت دهه کرامت و روز دختر و با هدف ارتقای روحیه و نشاط بانوان و دختران تحت حمایت بهزیستی مریوان انجام شد.

امید است با برگزاری چنین برنامه‌هایی، شاهد افزایش روحیه شادابی و نشاط در بین بانوان و دختران تحت حمایت بهزیستی باشیم و زمینه‌های لازم برای رشد و شکوفایی استعدادهای آنان فراهم شود.

        گرامیداشت دهه کرامت و روز دختر با اردو و بازدید از بقاء متبرکه در شهرستان مریوان        گرامیداشت دهه کرامت و روز دختر با اردو و بازدید از بقاء متبرکه در شهرستان مریوان       گرامیداشت دهه کرامت و روز دختر با اردو و بازدید از بقاء متبرکه در شهرستان مریوان        گرامیداشت دهه کرامت و روز دختر با اردو و بازدید از بقاء متبرکه در شهرستان مریوان

منبع: روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان

کد خبر 108283

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد