جشن پروانه ها به مناسبت روز دختر برگزار شد

همزمان با آغاز ماه ذی القعده و میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) که روز دختر نامگذاری شده است جشن پروانه ها با حضور دختران مراکز شبه خانواده استان تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، این جشن به مناسبت دهه کرامت و روز دختر با نام جشن پروانه ها در اجتماع بزرگ دختران ۷ تا ۱۲ سال استان تهران در شیرخوارگاه شبیر برگزار شد.

در این برنامه مهری سادات موسوی معاون سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، محمد نصیری مدیرکل بهزیستی استان تهران، سعید بابایی مدیر کل امور کودکان و نوجوانان سازمان  بهزیستی کشور، علیرضا محمدی معاون سلامت اجتماعی استان تهران و سایر مسئولین حضور داشتند. محمد نصیری هدف از برپایی این جشن‌ها و مراسم‌ های معنوی را پیوند میان نسل امروز با ارزش‌های اسلامی دانست و گفت: حضرت معصومه‌ (س) خواهر امام رضا(ع) یکی از بافضیلت‌ترین بانوان خاندان عصمت و طهارت می‌باشند و ما در چنین روزی برای دختران خود جشنی برپا کردیم تا بتوانیم آنان را با سیره و منش آن بزرگوار آشنا سازیم و یکی از افتخارات ما ایرانیان این بوده که قبور مطهر این بزرگواران در ایران اسلامی می باشد.

این مراسم با حضور  بیش از ۳۰۰ نفر از دختران مراکز شبه خانواده برگزار شد، که ضمن معرفی شخصیت کریمه اهل بیت، مسابقات فرهنگی و هنری با محوریت زندگی آن حضرت و با اجرای نمایش ها وسرود های مذهبی، و حال ‌هوای زیارت بارگاه حضرت امام رضا فضای بسیار معنوی را ایجاد نمود.
قابل یادآوری است، این مراسم با پذیرایی خادمین حضرت معصومه (س)   و اهدا جوایز نفیس به دختران همراه بود.

کد خبر 107572

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد