دیدار مدیر کل بهزیستی استان تهران با مدیر کل پست استان تهران

محمد نصیری مدیر کل بهزیستی استان تهران با عبدالرضا جنتی عطایی مدیر کل پست استان تهران در دفتر اداره کل بهزیستی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، محمد نصیری در این نشست گفت: سازمان بهزیستی ۱۵۷ وظیفه دارد که شامل حوزه ی توانبخشی و افراد دارای معلولیت و خدمات شهری و تجهیزات و نگه داری روزانه، حوزه ی پیشگیری مانند غربالگری شنوایی، آمبلیوپی و آزمایش ژنتیک و مراکز مشاوره، مراکز ترک اعتیاد و ...، حوزه ی اجتماعی مانند سامانه ۱۴۸۰، خط ۱۲۳ و حوزه ی مشارکت های مردمی که ۱۱۴ نوع مجوز صادر می کند. که در سه مورد با مردم ارتباط مستقیم داریم مثل فرزندخواندگی، گرفتن مجوز، کمیسیون ها و ICF که یکی از موضوعات جدی در سازمان توزیع کارت ها می باشد که اداره پست می تواند در بحث مالی و سهولت این فرایند ما را یاری کند.  

مدیر کل بهزیستی استان تهران در این دیدار گفت: در بحث کارت ها اگر ابتدا احراز در سامانه پست انجام شود این فرایند سریع تر انجام می شود.  

جنتی عطایی در این دیدار گفت: امور پستی نرخ مصوب دولتی دارند و خدمات باید در سایت بهزیستی انجام شود و به اداره پست لینک شود.

 بنابراین مقرر شد تمام کارت هایی که در شهرستان ها مانده و هر کارتی که روزانه چاپ می شود به پست تحویل  داده شود و همه مراکز در سامانه پست، احراز آدرس داشته باشند.

محمد نصیری مدیر کل، الهه سعادتی معاون توانبخشی، حمزه صالحی مسئول حراست و محمد رضا بشیری مسئول روابط عمومی بهزیستی استان تهران و   عبدالرضا جنتی   عطایی مدیر کل، فخرآور  معاون اجرایی و عباسی رئیس بازرگانی  اداره کل پست  استان تهران در این جلسه حضور داشتند 

کد خبر 107338

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد