ملارد | بازدید از مراکز ذهنی توانبخشی فعال در شهرستان ملارد

بازدیدی به منظور بررسی عملکرد مراکز نگهداری از افراد معلول دارای معلولیت ذهنی توسط پروین یاری زاده مسئول حراست و اعظم عینی مسئول مدیریت عملکرد انجام شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود فهیم راد رئیس بهزیستی شهرستان ملارد با اشاره به اینکه در حال حاضر پنج مرکز ذهنی در شهرستان فعال می باشد گفت: حدود ۳۰۰ معلولین ذهنی در این مراکز نگهداری میشوند که تقریبا نیمی از این تعداد مجهول و فاقد سرپرست بوده که هزینه نگهداری توسط سازمان بهزیستی به مراکز بعنوان یارانه پرداخت می شود.

وی افزود: مدیریت این مراکز با بخش غیر دولتی و تحت نظارت بهزیستی شهرستان ملارد بوده و در حال حاضر بصورت شبانه روزی فعال و آماده ارائه خدمات به افراد با معلولیت ذهنی می باشند.

پروین یاری زاده مسئول حراست با تاکید بر نقش مهم مراکز غیردولتی در خدمات رسانی به جامعه هدف گفت: اقدامات بسیاری در این مراکز در جهت توانمندسازی و بهبود شرایط این افراد توسط کادر متخصص که شامل : پزشک، روانپزشک، کاردرمان، پرستار و ... می باشد صورت می گیرد و در حال حاضر در این پنج مرکز بیش از ۹۰ نفر پرسنل مشغول خدمات رسانی به معلولین ذهنی می باشند.

کد خبر 107163

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد