مدیرکل بهزیستی البرز از معلمین و مربیان مرکز توانبخشی و حرفه آموزی ساحل آرام تقدیر کرد

مدیرکل بهزیستی استان البرز به همراه معاون توانبخشی خود و مدیر بهزیستی شهرستان کرج به مناسبت روز دوازدهم اردیبهشت ماه روز معلم با حضور در مجتمع حرفه آموزی و توانبخشی ساحل آرام این روز را با اهداء شاخه گل به مربیان و معلمان این مرکز تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛"وجیهه محمدی فلاح"مدیرکل بهزیستی استان البرز با حاضر شدن سر کلاس درس و آموزش با اهداء شاخه گل و هدیه به معلمین و مربیان این مرکز به نمایندگی از تمامی مراکز سراسر استان البرز از مقام شامخ این عزیزان تجلیل کرد.

"وجیهه محمدی فلاح" در جمع معلمین،مربیان،مدیران و مسئولین این مراکز اظهار داشت:تعلیم و تعلم از شئون الهی است و خداوند این موهبت را به پیامبران و اولیاء پاک خویش ارزانی کرده تا مسیر هدایت را به بشر بیاموزند و شما بزرگواران جمع حاضر نیز با پذیرش این مسئولیت نام خویش را در قالب واژه مقدس "معلم" ثبت کرده اید و ما برحسب وظیفه امروز خدمت شما رسیده ایم تا ضمن عرض خسته نباشید و خداقوت از زحمات شما که معلمین دانش آموزان استثنایی و مددجویان توانبخشی هستید و قطعاً وظیفه ای به مراتب سنگین تر و خطیرتری نسبت به معلمین مدارس عادی دارید تقدیر و تشکر نمائیم.

مدیرکل بهزیستی البرز افزود: افراد دارای معلولیت برای زندگی در جامعه دارای حقوق مادی و معنوی بسیاری هستند که احترام به این حقوق برعهده تک تک افراد جامعه می باشد.

وی افزود: ما و مجموعه همکارانمان در سازمان بهزیستی که متولّی این افراد هستیم هم به لحاظ ذاتی و اداری و هم اخلاقی و انسانی خود را موظّف و در قبال این افراد مسئول میدانیم که با تمام توان و امکانات درجهت ارائه خدمات مطلوب و در راستای زیست اجتماعی بهتر به این عزیزان کوشا باشیم.

کد خبر 107011

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد