اهداء دویست سری جهیزیه توسط مقام معظم رهبری به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد همدان

همزمان با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همدان 200 سری جهیزه اهدایی مقام معظم رهبری به مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد استان اهداء شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مدیرکل بهزیستی استان در این باره گفت:همزمان با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همدان 200 سری جهیزه اهدایی مقام معظم رهبری  شامل 16 قلم کالای اساسی به ارزش ریالی بیست و چهار میلیارد ریال به مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد استان اهداء شد.

حمیدرضا الوند کالای های این سرویس های جهیزیه را شامل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، بخاری گازسوز، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، کالای خواب و ... برشمرد و گفت: این اقلام در قالب برنامه مشترک قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه انصارالحسین استان همدان، بسیج سازندگی، اداره کل بهزیستی استان و کمیته امداد استان تهیه و تحویل مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد در تمامی شهرستان های استان شد. 

الوند خاطرنشان کرد: برای هر یک از این سرویس های جهیزیه بالغ بر 80 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است که در واقع  ارزش ریالی آنها حداقل بیش از 150 میلیون ریال است چرا که این اقلام بصورت عمده و بدون واسطه از تولید کنندگان تهیه شده است

مدیرکل بهزیستی استان افزود: اهداء این دویست سری جهیزیه بخشی از 1000 سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری است که قرار است تا پایان سال 98 به مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد اهداء شود و در مجموع ارزش ریالی این اقلام 150 میلیارد ریال است. 

کد خبر 10699

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد